Depuis les déboires de Toyota avant la mi-course, Porsche est solidement attachée à la première place du classement général. Avec la 919 Hybryda nr 1niemiecka marka boryka się obecnie z pułapkami i problemami technicznymi, które w dużej mierze dotknęły jej rywala.
Kiedy samochód bezpieczeństwa wjechał do akcji po zjechaniu z toru przez Emmanuela Collarda (Oreca 07 n°28 TDS Racing) na zakręcie Kating, Andrzej Lotterer zanim oddał swoje miejsce Neelowi Janiemu, utrzymał dziesięć okrążeń przewagi nad pierwszym LM P2 w klasyfikacji generalnej, czyli numerem 07 Vaillante Rebellion Oreca 13 Nelsona Piqueta Jr.
Brazylijczyk wykorzystał zatrzymanie Olivera Jarvisa i zastąpienie kierowcy #07 Jackie Chan DC Racing Oreca 38 przez swojego kolegę z drużyny Ho-Pin Tungowi odzyskać kontrolę nad kategorią z przewagą nieco poniżej 6 cali. Bruno Senna, który zastąpił Juliena Canala w Vaillante Rebellion Oreca 07 nr 31, ma w zasięgu wzroku potencjalne podium w swojej kategorii, pozostając o jedno okrążenie za Piquetem Jr.
Porsche prowadzi w GTE Pro
Si Aston Martin et Ferrari w ostatnich godzinach wyścigu regularnie umieszczali swoje Vantage i 488 w czołówce, nie możemy zapomnieć o Porsche nr 91 uratowanym z Lietz – Pilet – Makowiecki. Porsche GT prowadzi obecnie w trybie samochodu bezpieczeństwa, a Richard Lietz wyprzedza dwa Astony Martiny z numerem 95 Marco Sorensena i Daniela Serry z numerem 97. Naprzemienne strategie spowodowały, że dwa Ferrari AF Corse nr 51 w Calado i nr 71 w Rigon spadły z powrotem na 6. i 7. pozycję w kategorii za pierwszym Fordem nr 67 Andy'ego Priaulxa i Corvette C7.R nr 63 przez styczeń Magnussen.
Należy pamiętać, że Ferrari wepchnęło numer 71 do pudełka w celu szybkiej interwencji. Włoska marka utrzymuje również przewagę w GTE Am, nadal dzięki JMW Motorsport 488 nr 84 Roberta Smitha.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)