Le Mans Hypercar – ACO podtrzymuje swój kurs działania

Pomimo decyzji Astona Martina o wstrzymaniu programu, Automobile Club de l'Ouest nadal wierzy w przyszłość tej kategorii.

opublikowany 19/02/2020 à 15:23

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Le Mans Hypercar – ACO podtrzymuje swój kurs działania

Dziś rano Aston Martin ogłosił, że wstrzymał program Le Mans Hypercar jako wymówkę, zbieżność IMSA-WEC i utworzenie LMDh. Nie trzeba dodawać, że głównym źródłem problemu jest oczywiście zła sytuacja finansowa, w jakiej znajduje się obecnie marka Gaydon. Ale ACO po raz kolejny zapewnia, że ​​jego „strategia dotycząca Le Mans Hypercar i LMDh pozostają bez zmian »

« Chociaż rozczarowuje fakt, że producent stojący w obliczu trudnych czasów ponownie rozważa swoje zaangażowanie, jestem przekonany, że platforma Hypercar jest właściwym, długoterminowym rozwiązaniem dla Mistrzostw Świata.Wytrzymałość FIA, podkreśla Richard Mille, przewodniczący Komisji Wytrzymałościowej FIA.

Kategoria ta, charakteryzująca się agresywną stylistyką, stanowi bardzo atrakcyjną propozycję przy zachowaniu doskonałego stosunku ceny do konkurencyjności. Kilku głównych, renomowanych producentów ocenia swoje zaangażowanie, podczas gdy FIA wraz z ACO jest bardzo zaangażowana w budowanie solidnych podstaw pod nową kategorię premium. Dzięki spójnej strategii nie możemy się doczekać tej ekscytującej nowej ery wytrzymałości. »

Prezes Automobile Club de l’Ouest Pierre Fillon przyznaje: „ Aston Martin niedawno poinformował nas o nowym etapie przejściowym w projekcie Valkyrie Le Mans Hypercar. Możemy tylko to odnotować i czekać na korzystny wynik.

Już od kilku miesięcy możemy odnotowywać trudności ekonomiczne Astona Martina, jego pytania dotyczące przyszłych programów sportowych, a mianowicie Endurance i F1, jak również na temat jego strategicznych orientacji. Rozwój związany z kontekstem gospodarczym i przemysłowym to parametry, które zawsze mogą wystąpić podczas realizacji projektów dla producenta.

Jeśli chodzi o kolejną kategorię premium Le Mans Hypercar, chcemy wierzyć i pozostać głęboko przekonani, że producent ma tam swoje miejsce, również w jego najlepszym interesie.

Wyścigi w 24-godzinnym wyścigu Le Mans oraz w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA, na tym poziomie technologii i budżetu, to niezaprzeczalna szansa dla producenta na wykazanie się konkurencyjnością we wszystkich obszarach: technika, wydajność, umiarkowane zużycie paliwa, zrównoważony rozwój Mobilność.

Konwergencja ACO/IMSA nie ma wpływu na tę kategorię, co potwierdzą kolejne elementy przedstawione w Sebring w połowie marca na temat szczegółów technicznych tej platformy.

Mamy nadzieję, że ta przejściowa przerwa w rozwoju Valkyrie przez Astona Martina z Multimaticiem zostanie szybko i pozytywnie zakończona. »

Wreszcie Gérard Neveu, dyrektor Mistrzostw Świata w Długodystansowych Mistrzostwach Świata, przyznaje, że „ ce n’est pas une bonne nouvelle sur le court terme pour le WEC, mais cela ne modifie en rien notre stratégie sur le moyen et long terme. Nous avons toujours Toyota et Peugeot, a także innych konkurentów, którzy wyrazili zainteresowanie hipersamochodem Le Mans, a wraz z pojawieniem się LMDh powitamy wielu innych producentów. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz