Spodziewaliśmy się nowych przepisów technicznych na rok 2018 w najwyższej kategorii Mistrzostw Świata.Wytrzymałość, ale obecne przepisy techniczne dotyczące pojazdów hybrydowych LM P1 zostaną ostatecznie przedłużone do 2019 r., jak określono w dzisiejszym porannym komunikacie prasowym.
« Un Comité Stratégique s’est déroulé entre les représentants de Porsche et Toyota, les deux constructeurs LMP1 hybrides, Pierre Fillon, Président de l’Automobile Club de l’Ouest, et Sir Lindsay Owen-Jones, Président de la Commission Endurance de la FIA.
Po bardzo konstruktywnych dyskusjach wszystkie strony zgodziły się na utrzymanie obecnych przepisów dotyczących pojazdów hybrydowych LMP2019 do końca 1 r.
Niniejsza propozycja stanowi uzupełnienie decyzji już podjętych w tej kwestii: ograniczenie personelu zespołu, maksymalna dozwolona liczba definicji aerodynamicznych, sesje w tunelu aerodynamicznym i dni testów itp.
Tyle działań sprzyjających dużej konkurencji technologicznej w nadchodzących latach, nie prowadzących do nieograniczonej eskalacji kosztów. Zobowiązanie producentów hybryd LMP1 zostanie przedłożone do zatwierdzenia następnej Radzie Światowej FIA zaplanowanej za dwa tygodnie. »
Od 2017 roku hybrydowy LM P1 będzie rywalizował ze sobą Porsche i Toyoty, po ogłoszeniu wycofania się Audi, zwycięzca wczoraj w Bahrajnie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)