Za tydzień w Ardenach odbędzie się 6-godzinne wydarzenie Spa, będące przedostatnim spotkaniem supersezonu 2018–2019. WEC.
Z tej okazji prywatne LM P1, w których znajdziemy Rebellion R13, BR1 – SMP Racing i DragonSpeed oraz ENSO CLM P1/01 – By Kolles, będą mogły liczyć na zmianę na korzyść Technologii Równoważność.
FIA i Automobile Club de l'Ouest potwierdziły w najnowszej tabeli EoT, że prototypy te nie będą miały ograniczenie na turę dotyczące wykorzystania energii kopalnej. Zarówno Toyota TS050 Hybrid devront en revanche toujours composer avec une limite, fixée à 71,3 MJ / tour.
Należy również pamiętać, że całkowita masa pojazdów LM P1 napędzanych jednostką atmosferyczną (Rebellion Racing, DragonSpeed i ByKolles) wzrośnie z 818 do 824 kg.
GTE Pro przełącza się na przepływomierz paliwa
Jeśli jego instalacja jest wspomniana tylko zgodnie z zaleceniami z 6 godzin Spa, z dnia testowego 24 godziny Le Mans (2 czerwca) samochody zgłaszane do kategorii GTE Pro muszą być wyposażone w Miernik przepływu paliwa zatwierdzony przez FIA.
Decyzja federacji stanowi, że artykuł 7.5.5 (Przypadek szczególny przepływomierzy paliwa LM P1) ma teraz zastosowanie do kategorii GTE Pro. Z tego punktu rozporządzenia wynika m.in., że tak „prawo do pobrania czujników w celu sprawdzenia ich przez zatwierdzone laboratorium kalibracyjne w dowolnym momencie badania. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)