Prywatne LM P1 nie będą miały limitu paliwa kopalnego na okrążenie w Spa

FIA opublikowała nową tabelę równoważności technologii dla kategorii LM P1 przed 6-godzinnym wyścigiem w Spa. Prywatne LM P1 nie będą miały limitu wykorzystania energii kopalnej na okrążenie.

opublikowany 26/04/2019 à 21:46

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Prywatne LM P1 nie będą miały limitu paliwa kopalnego na okrążenie w Spa

Za tydzień w Ardenach odbędzie się 6-godzinne wydarzenie Spa, będące przedostatnim spotkaniem supersezonu 2018–2019. WEC.

Z tej okazji prywatne LM P1, w których znajdziemy Rebellion R13, BR1 – SMP Racing i DragonSpeed ​​oraz ENSO CLM P1/01 – By Kolles, będą mogły liczyć na zmianę na korzyść Technologii Równoważność.

FIA i Automobile Club de l'Ouest potwierdziły w najnowszej tabeli EoT, że prototypy te nie będą miały ograniczenie na turę dotyczące wykorzystania energii kopalnej. Zarówno Toyota TS050 Hybrid devront en revanche toujours composer avec une limite, fixée à 71,3 MJ / tour.

Należy również pamiętać, że całkowita masa pojazdów LM P1 napędzanych jednostką atmosferyczną (Rebellion Racing, DragonSpeed ​​i ByKolles) wzrośnie z 818 do 824 kg.

GTE Pro przełącza się na przepływomierz paliwa

Jeśli jego instalacja jest wspomniana tylko zgodnie z zaleceniami z 6 godzin Spa, z dnia testowego 24 godziny Le Mans (2 czerwca) samochody zgłaszane do kategorii GTE Pro muszą być wyposażone w Miernik przepływu paliwa zatwierdzony przez FIA.

Decyzja federacji stanowi, że artykuł 7.5.5 (Przypadek szczególny przepływomierzy paliwa LM P1) ma teraz zastosowanie do kategorii GTE Pro. Z tego punktu rozporządzenia wynika m.in., że tak „prawo do pobrania czujników w celu sprawdzenia ich przez zatwierdzone laboratorium kalibracyjne w dowolnym momencie badania. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz