Nürburgring-H+4: Mistrzowie Porsche, Audi pozostaje na pozycji lidera

Na dwie godziny przed metą dwa modele 919 Hybrid prowadzą w 6-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring, ale Audi pozostaje realnym zagrożeniem.

opublikowany 24/07/2016 à 17:01

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Nürburgring-H+4: Mistrzowie Porsche, Audi pozostaje na pozycji lidera

W czwartej godzinie 6-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring po raz trzeci wdrożono żółty pełny tor, po tym jak CLM P1/01 zespołu ByKolles Racing Olivera Webba zatrzymał się na poboczu toru po 3 godzinach i 15 minutach wyścigu.

Une neutralisation dont ont profité Porsche, Audi i Toyota pour stopper leurs LM P1 et procéder à un ravitaillement, sans toutefois que cela modifie le classement. Dwa modele 919 Hybrid nr 2 Marca Lieba prowadzą debaty przed modelem nr 1 Brendon Hartley, a obu kierowców marki dzieli siedem sekund.

Dwa Audi R18, Lucas di Grassi i Marcel Fässler, podążają za nimi ze stratą 15 i 30 sekund i nadal walczą o zwycięstwo, w przeciwieństwie do Toyot, które do piątego wyścigu mają ponad okrążenie straty. Kazuki Nakajima.

Toyota nr 6 Conway – Sarrazin – Kobayashiego została zepchnięta na swoje miejsce na 2:21 przed metą, po zaledwie dziewięciu okrążeniach. Japoński LM P1 wystartował po 5 minutach interwencji w wyniku problemu mechanicznego i przejechał do czterech okrążeń.

Signatech-Alpine zachowaj kontrolę w LM P2 za pomocąAlpine A460 nr 36 z Lapierre – Menezes – Richelmiz przewagą około 15 sekund nad Ligierem JS P2 z numerem 43 w RGR Moranda z Senny – Gonzaleza – Albuquerque.

W GTE Pro, Ferrari 488 nr 51 autorstwa Bruni – Calado pozbyłem sięAston Martin Vantage nr 95 Thiima – Sorensen wystartował ponownie po żółtym torze Full Course spowodowanym zatrzymaniem CLM P1/01 i prowadził w tej kategorii przed jego zatrzymaniem, a zaraz za nim znalazł się brytyjski GTE. Sam Bird w Ferrari 488 z numerem 71 objął tymczasowe prowadzenie.

Aston Martin utrzymuje przewagę w GTE Am dzięki Vantage nr 98 Paula Dalla Lana który poprzedza dwa Porsche 911 RSR z Abu Zabi – Proton Racing i zespół KCMG. Larbre Compétition Corvette C7.R jest czwarta, przed Ferrari 458 Italia nr 83 z Aguas-Perrodo – Collard, które na następnym przystanku zostało ukarane 20 sekundami za nadmierną prędkość podczas ostatniego żółtego pełnego toru.

Ranking po czterech godzinach

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz