Nürburgring-H+5: Porsche 919 nr 1 zwycięża

Porsche dzieli godzina od kolejnego domowego sukcesu, ale z numerem 1, który skorzystał z kary nałożonej na numer 2.

opublikowany 24/07/2016 à 18:10

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Nürburgring-H+5: Porsche 919 nr 1 zwycięża

Dramat na torze Nürburgring. Zatem na czele wyścigu la Porsche 919 Hybrid n°2 de Marc Lieb na 1:50 przed metą nawiązał kontakt z Abu Dhabi – Proton Racing Porsche 911 RSR, powodując czwarty żółty pełny tor w niemieckich zawodach.

Mechanicy Porsche wymienili maskę w LM P1, gdy Neel Jani przejął obowiązki od Marca Lieba. Szwajcar odszedł po Siostrzany samochód Marka Webbera, w końcu odzyskał swoją własność, ale pojazd nr 2 został ukarany przejazdem przez kolizję, co przywróciło pierwsze miejsce pojazdowi nr 1.

Neel Jani zastosował się do tej kary i wrócił na trzecią pozycję za Audi R18 nr 8 Loic Duval. Po kilku okrążeniach Jani, któremu również przeszkadzał samochód uszkodzony w wyniku kontaktu z LM P2, zobaczył powrót drugiego R18 nr 7 André Lotterera, który po zaciętej walce zajął trzecie miejsce.

A plus d’un tour, la Toyota TS050 Hybrid n°5 pointe en cinquième position. La seconde LM P1 japonaise reste sixième au classement, après un arrêt aux stands pour remédier à une perte de pression sur le turbo gauche du V6.

L 'Alpine A460 nr 36, pilotowany przez Mikołaj Lapierre nadal dominuje w kategorii LM P2 z około 25 sekundami przewagi nad Ligierem JS P2 z RGR by Morand i numerem 05 Oreca 45 z zespołu Manor.

Walka pozostaje otwarta przez godzinę od zakończenia GTEPro, skoro jeśli la Ferrari Na prowadzeniu pozostaje 488 nr 51 Gianmarii Bruni i Jamesa Calado, L "Aston Martin Vantage nr 95 Thiima – Sorensena tracił zaledwie siedem sekund do włoskiego GT. Drugi egzemplarz nr 488 71 z Bird – Rigon tymczasowo uzupełnia podium przed Fordem GT nr 66 z Pla – Mücke.

Hierarchia na górze bez zmian w GTE Am Astonem Martinem Vantage nr 98 z Dalla Lana – Lauda – Lamy na czele kategorii. Porsche 911 RSR z numerem 78 KCMG utrzymuje drugie miejsce przed konkursem Larbre Competition de Ragues z numerem 7 – Yamagishi – Ruberti Corvette C50.R.

Ranking po pięciu godzinach

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz