Bunt na czele nocą w Le Mans

Rebellion Racing wystartowało w EL3 podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans, uzyskując najlepszy czas nocny dla trio Romain Dumas – Nathanaël Berthon – Louis Delétraz.

opublikowany 18/09/2020 à 00:35

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Bunt na czele nocą w Le Mans

Jeśli Toyota Gazoo Racing est apparu intouchable ce jeudi pour la journée marathon comportant essais libres 1 et 2 puis qualifications, c’est le Rebellion Racing qui vient terminer les essais libres 3, disputés en nocturne, au sommet de la hiérarchie.

Trio Romain Dumas – Nathanaël Berthon – Louis Delétraz (Rebellion R13 nr 3) osiągnęło wzorcowy czas w ostatniej sesji dnia z czasem 3’19”158, wystarczającym do pokonania Toyoty TS050 Hybrid nr 7 Lopeza – Kobayashiego - Conway trochę mniej niż pół sekundy.

Drugi Rebellion R13 nr 1 Menezes – Senna – Nato zamyka pierwszą trójkę przed drugą Toyotą nr 8 Bum –Nakajima–Hartley. W czołowej piątce Enso CLM P5/1 nr 01 – ByKolles Racing nie ma śladu, ponieważ Bruno Spengler popełnił błąd podczas sesji na torze Tertre Rouge, powodując czerwoną flagę.

 

 

Duqueine Engineering zakończył dzień najlepszym czasem w LM P2 podczas trzeciego treningu, okrążeniem ukończonym w 3'3"28 dla trio Hirschi - Terenschenko - Gommendy (Oreca n°013), ponad dziewięć dziesiątych przewagi nad Oreca n° 30 – United Autosports: Will Owen – Job van Uitert – Alex Brundle.

Jean-Eric Vergne, Roman Rusinov i Mikkel Jensen zamykają pierwszą trójkę w tej kategorii na Aurusie 3 nr 01 – G-Drive Racing.

Porsche dalej Aston Martin

Crossover Porsche – Aston Martin wydaje się być w toku w GTE Pro, gdyż niemiecka marka po raz kolejny uzyskała przewagę nad brytyjską firmą, która mimo to dominowała podczas kwalifikacji.

911 RSR nr 92 Kévina Estre – Michaela Christensena – Laurensa Vanthoora ustanawia wzorcowy czas dla tej kategorii w tych EL3 w 3'52”177, nieco mniej niż trzy dziesiąte przewagi nad Astonem Martinem Vantagem nr 97 Maxime Martinem – Alex Lynn – Harry Tincknell i nieco niecałe pięć dziesiątych przewagi nad numerem 95 Marco Sorensen – Nicki Thiim – Richard Westbrook.

Pierwszy Ferrari 488 GTE nr 51 – AF Corse Pier Guidi – Calado – Serra jest prawie siedem dziesiątych straty. W GTE Am sesję zdominowali Kei Cozzolino, Takeshi Kimura i Vincent Abril za kierownicą Ferrari 488 GTE z numerem 70 – MR Racing / Car Guy.

Sesja została przedwcześnie przerwana przez ostatnią czerwoną flagę, spowodowaną wyjazdem Bonamy'ego Grimesa z numerem 488 – Red River Sport Ferrari 62 GTE.

 

 

Jazda zostanie wznowiona jutro w Sarthe, a bezpłatny trening 4 zaplanowano na godzinę 10:XNUMX.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz