Rebellion i Aston Martin na pole position w Austin

Kwalifikacje do Lone Star Le Mans nie przyniosły żadnych niespodzianek, a hierarchia była stosunkowo podobna do tej obserwowanej podczas wolnych treningów.

opublikowany 23/02/2020 à 06:35

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Rebellion i Aston Martin na pole position w Austin

Jak to zwykle bywa, podczas kwalifikacji zwyciężyły modele GTE. w wersji Pro, Aston Martin Racing potwierdził swoje dobre intencje. Zawodnik Vantage AMR nr 95, na którym jechali Marco Sorensen i Nicki Thiim, ze średnim czasem 2'00"733, zdobył swoje pierwsze pole position w sezonie.

La paire danoise, leader du championnat, devance finalement de 0 »219 la meilleure Porsche, à savoir la n°92 de Christensen-Estre, et de 0 »296 la seconde Vantage AMR, la n°97 de Lynn-Martin. La plus véloce des Ferrari, Pier Guidi-Calado z numerem 51 zajmuje 4. miejsce, ale tylko 0 mniej od wzorca, podczas gdy zupełnie nowa Corvette C3.R, która pracuje tutaj, w Teksasie jako freelancer, zajmuje 8:2, z pewnością ze względu na BoP, który jest zbyt karalne.

W GTE Am przewagę uzyskało Porsche nr 56 z Team Project-1 powierzone Perfetti-Hörr-Cairoli z czasem 2’02”784. Pierwszą trójkę uzupełniają Aston Martin Vantage AMR nr 98 z Dalla Lana-Turner-Gunn i 911 77 RSR z Dempsey-Proton Racing (Ried-Campbell-Pera).

Gdy światło przygasło, prototypy ruszyły, by drażnić zegar, a hierarchia handicapów sukcesu została zachowana. Gustavo Menezes i Norman Nato dali Rebellion Racing w czasie 1:47”530 trzecie pole position z rzędu WEC pomimo problemu z silnikiem napotkanego w drugim treningu i czerwonej flagi spowodowanej krótkim postojem na boku #2 High Class Racing Oreca 07.

L’Américain et le Français, qui partagent le volant avec Bruno Senna, ont devancé de respectivement 1 »6 et 1 »9 les Toyota TS050 Hybrid n°7 (Kobayashiego-Lopez-Conway) i nr 8 (Bum-Nakajima-Hartley). Gdyby logika podpowiadała, że ​​ten ostatni powinien wyprzedzać bliźniaczy samochód, Brendon Hartley jego najlepsze okrążenie zostało odwołane z powodu wysunięcia wszystkich czterech kół poza granice toru.

W LM P2 pole position przypadło załodze nr 07 Cool Racing Oreca 42 prowadzonej specjalnie na tę okazję przez Mikołaj Lapierre i Antonina Borgi. Zadziwiający szwajcarski zespół poprzedza 22. wyścig United Autosports Oreca, powierzony tego wieczoru Filipe Albuquerque i Philowi ​​Hansonowi orazAlpine A470 nr 36 z Ragues-Laurent-Negrao.

Start edycji Lone Star 2020 Le Mans zostanie wygłoszony jutro o 18:XNUMX czasu francuskiego.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz