Rebellion wygrywa 4-godzinny wyścig w Szanghaju i przechodzi do historii WEC

Rebellion Racing regularnie pokonuje Toyotę Gazoo Racing i zdobywa drugie zwycięstwo w klasyfikacji generalnej WEC. W GTE Pro zwyciężyło Ferrari.

opublikowany 10/11/2019 à 09:30

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Rebellion wygrywa 4-godzinny wyścig w Szanghaju i przechodzi do historii WEC

Les paroles défaitistes prononcées par le clan Toyota aux 4 Heures de Shanghai (Chine) après les essais n’étaient pas du bluff. Les LM P1 Hybrides ont effectivement marqué le pas en course, et ont laissé le champ libre à la Rebellion R-13 frappée du n°1.

 

Samochód niehybrydowy, który zdobył pole position dzięki okrążeniom załogi Bruno Senny, Gustavo Menezesa i Normana Nato, zdominował debaty w niedzielę 10 listopada, co prawda, dzięki bardzo restrykcyjnemu sukcesowi w walce z Toyotami pod balastem.

To pierwsze zwycięstwo w klasyfikacji generalnej odniesione na torze przez Rebellion Racing i pierwszy sukces niehybrydowego LM P1 w WEC. Pamiętajcie jednak, że szwajcarska drużyna skorzystała z sankcji powyścigowych na torze Silverstone (Wielka Brytania) w 2018 roku, aby zdobyć puchar zwycięzcy na zielonym dywanie.

W Toyocie numer 7 (Mike'a Conwaya-Kamui Kobayashi-José Maria Lopez) źle rozpoczął wydarzenie, wyprzedzając początek. Sankcjonowany przejazdem przez doły (drive-thru), zakończył się za drogą nr 8 (Sébastien Buemi-Kazuki Nakajima-Brendon Hartley).

Wreszcie dwie Ginetta G60-LT-P1 pomyliły się w taktyce wyścigu i wczesnych startach. 

W LM P2 Jota Sport udowadnia, że ​​jest jedną z czołowych drużyn, zdobywając dublet za Fuji (Japonia). Roberto Gonzalez oraz szybcy Antonio Félix Da Costa i Anthony Davidson nie popełnili najmniejszego błędu. Wyprzedzają na scenie miejscowi, Ho-Pin Tung, Will Stevens i Gabriel Aubry na Jackie Chan DC Racing Oreca.

Aston Martin równie dobrze mógł wygrać klasę GTE Pro bez przebicia opony z numerem 95 (Marco Sorensen i Nicki Thiim). Wreszcie tak jest Ferrari który z tego korzysta za pośrednictwem załogi złożonej z Alessandro Pier Guidi i Jamesa Calado, zwycięzców ostatniego 24 godziny Le Mans. Porsche ukończyć podium.

Wreszcie w GTE Am sukces odniosły TF Sport i Aston Martin Vantage Charlesa Eastwooda, Saliha Yoluca i Jonny'ego Adama. Oni także wydają się być faworytami do tytułu; to ich drugi występ tej rangi po Fuji. 

Klasyfikacja WEC 4 Hours of Shanghai 2019:

 

Znajdź w numerze AUTO 2242tygodniowo, dostępna w poniedziałek wieczorem w wersji cyfrowej i w środę w kioskach, analiza WEC w Szanghaju przeprowadzona przez naszego specjalnego korespondenta.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz