Sebring: Peugeot liderem

Pierwszego dnia testów w Sebring dominował oficjalny Peugeot 908 zespołu Montagny-Sarrazin-Lamy, przed Audi R15 plus TDI zespołu Kristensen-McNish-Capello. Pojedynek zostaje wznowiony!

opublikowany 15/03/2011 à 09:02

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Sebring: Peugeot liderem

nowa Peugeot Wczoraj 908 rozpoczęło swoją pierwszą sesję testową przeciwko konkurentom. W oczekiwaniu na przybycie R18 TDI do Spa (7 maja) wszystko zależy od walecznego Audi R15 plus TDI, które zwycięży w 24 godziny Le Mans 2010, aby dać odpowiedź lwowi z Sochaux. Obaj nie opuścili spotkania, każdy prowadził sesję, choć Franck Montagny zapewnił francuskiemu prototypowi najlepszy czas dnia, po przejechaniu po południu zaledwie 10 okrążeń.

Drugi najszybszy w drugiej sesji HPD ARX-01e nie ominął swojego miejsca i zakończył dzień na czwartym miejscu w hierarchii, za drugim Audi R15 plus Dumasa-Bernharda-Rockenfellera, ale przed Peugeotem 908 HDi FAP Oreca Lapierre-Pani-Duval. Ten ostatni nie szukał wydajności, dążąc przede wszystkim do udoskonalenia konfiguracji. Rebelia, szósta, wpada w zasadzkę Prost-Jani-Bleekemolen.

W LM P2 był to solidny sukces zespołu Signatech Nissan, który w obu sesjach umieścił swoje podwozie Oreca 03 na szczycie hierarchii. Mailleux-Ayari-Ordonez zakończył dzień dobrą przewagą nad Lola-HPD poziomu 5, prowadzonym przez Bouchuta-Tuckera-Barbosę.

W kategorii LM GT zapowiada się zacięta rywalizacja. W sumie według dzisiejszych czasów 3/1 sekundy dzieli pierwszą piątkę zdominowaną przez BMW M5 Rahala Lettermanna Lanigana z Auberlen-Farfus-Werner. W oczekiwaniu na powstanie nowego Ferrari 458, la F430 AF Corse de Fisichella-Bruni-Kaffer s?est classée quatrième derrière la BMW, la Corvette de Beretta-Garcia-Milner et la Porsche Flying Lizard de Bergmeister-Lieb-Long.

Wznowienie testów dzisiaj z dwiema godzinnymi sesjami na temat programu.

Ranking skumulowany Dzień 1

LM P1
1. Peugeot 908 nr 8 (Sarrazin-Montagny-Lamy) 1?47??678*
2. Audi R15 plus nr 2 (Kristensen-McNish-Capello) 1 47 919
3. Audi R15 plus nr 1 (Dumas-Bernhard-Rockenfeller) 1?48??025*
4. HPD ARX-01e Highcroft nr 01 (Brabham-Franchitti-Pagenauda) 1?48??448
5. Peugeot 908 HDi FAP Oreca nr 10 (Lapierre-Duval-Panis) 1?48??747*
6. Lola-Toyota Rebellion n°12 (Prost-Jani-Bleekemolen) 1?50??283, etc.

LM P2
1. Signatech-Nissan nr 26 (Mailleux-Ayari-Ordonez) 1?55??626
2. Lola-HPD Poziom 5 nr 33 (Bouchut-Tucker-Barbosa) 1?58??970
3. DĄB Pescarolo-Judd nr 35 (Da Rocha-Lafargue-Barlesi) 2?01??306 itd.

LMPC
1. FLM nr 005 (Bennett-Montecalvo-Dalziel) 1?55??060*
2. FLM nr 006 (Jeannette-Gonzalez) 1?55??383*
3. FLM nr 052 (Dobson-Lewis-Richard) 1?56??195* itd.

LMGT
1. BMW M3 RLL nr 55 (Auberlen-Farfus-Werner) 2?01??562*
2. Porsche 911 GT3 RSR Flying Lizard nr 045 (Bergmeister-Long-Lieb) 2?01??714*
3. Corvette C6 nr 03 (Garcia-Beretta-Milner) 2?01??777
4. Ferrari 430 AF Corse nr 51 (Fisichella-Bruni-Kaffer) 2?01??829*
5. BMW M3 RLL nr 56 (Muller-Priaulx-Hand) 2?01??896 itd.

* Chronos podpisany rano

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz