W ten weekend rozpoczyna się era Hypercar wraz z rundą otwierającą sezon Mistrzostw Świata.Wytrzymałość en Belgique. En marge des 6 Heures de Spa, les équipes ont pu réaliser des essais afin de roder leurs voitures à l’image de Toyota et ses GR010 lors du fameux Prologue.
O ile numer 8 był w stanie przejechać nie mniej niż 205 okrążeń w dwa dni, o tyle numer 7 pierwszego dnia napotkał problemy hydrauliczno-elektryczne, co spowolniło przygotowania. „ To był ciężki tydzień po naszej stronie garażu, dotyczy Mike'a Conwaya, kierowca GR010 N°7.
Mechanicy wykonali świetną robotę, przywracając nas na właściwe tory i drugiego dnia mogliśmy przejechać znacznie więcej. Balans samochodu jest dobry. Mogliśmy wtedy pracować nad tempem wyścigowym, skupiając się na regularności i niezawodności. Nieźle poszło ".
Musimy przyznać, że KOCHAMY nowość @TGR_WEC„Hypersamochód”. Zgoda? #WEC #WECProlog #GoHyper pic.twitter.com/HXdFyYTMz6
- WEC (@FIAWEC) 27 kwietnia 2021 r.
« Oczywiście przez te dwa dni staraliśmy się stale poprawiać, więc mamy mnóstwo danych do przestudiowania, kontynuuje członek nr 8 Sébastien Buemi. Zrobimy wszystko, aby w ten weekend być jeszcze silniejsi, nawet jeśli do tego czasu pogoda może się zmienić. Przydatna była także możliwość pracy z ruchem na torach ".
Samotnie, twarzą w twarz Alpine podczas 6 Hours of Spa Toyota będzie musiała jeszcze poczekać, aby dowiedzieć się, na czym tak naprawdę polegają osiągi jej GR010, nawet jeśli Prolog pozwolił nam już mieć pierwszy pomysł.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)