WEC – Audi zamierza kontynuować serię sukcesów w Sao Paulo

Audi wygrało w tym sezonie wszystkie rundy WEC, w tym 24-godzinny wyścig Le Mans. Gdy zbliża się 6-godzinny wyścig w Sao Paulo, w którym w zeszłym roku zwyciężyła Toyota, producent z Ingolstadt planuje zemstę.

opublikowany 27/08/2013 à 10:44

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

WEC – Audi zamierza kontynuować serię sukcesów w Sao Paulo

Od początku sezonu Audi mocno uderza WEC ponieważ producent z pierścieniami wygrał wszystkie konkurujące imprezy. Po swoim nowym sukcesie na 24 godziny Le Mans wygrał R18 e-tron quattro nr 2 Loic Duval, Tom Kristensen et Allan McNish, la marque allemande compte prolonger sa série de victoires qui lui permettrait de se rapprocher un peu plus du titre. Le Team Joest aura en plus l’avantage d’arriver avec deux voitures contre une seule pour Toyota avec la TS030 n°8 de Stéphane Sarrazin, Sébastien Buemi i Anthony’ego Davidsona. „Odnieśliśmy mnóstwo sukcesów, ale jestem pewien, że w tym roku stoczymy świetną bitwę z Toyotą”., komentuje dr Wolfgang Ullrich, dyrektor sportowy Audi. „Dobrze przygotowaliśmy się na drugą połowę sezonu i jesteśmy niezwykle zmotywowani, aby osiągnąć dobre wyniki w pozostałych wydarzeniach. »

Zwycięska załoga, która w czerwcu ubiegłego roku stanęła w Sarthe, będzie starała się utrzymać prowadzenie w Mistrzostwach, w których ma 30-punktową przewagę nad kierowcami Audi nr 1. Loïc Duval będzie musiał szybko odnaleźć się na trasie Interlagos, którą odkryje. „Tor w Sao Paulo będzie dla mnie nowością i jeszcze bardziej nie mogę się doczekać jego odkrycia. Zainteresowanie mediów po Le Mans było ogromne, nigdy w mojej karierze nie otrzymałem tylu próśb. Od tego momentu Mistrzostwa wkraczają w decydującą fazę. Audi dobrze się przygotowało i po relaksującym lecie wróciłem do programu treningowego. Spodziewam się zaciętej walki z Toyotą. » Jego kolega z zespołu Allan McNish spodziewa się lepszych osiągów R18 e-tron quattro w porównaniu z zeszłym rokiem. „Na Interlagos czeka na nas wiele wolnych zakrętów. Toyota będzie konkurencyjnym konkurentem, a my będziemy musieli być lepsi niż w zeszłym roku. Inżynierowie ulepszyli nasz system hybrydowy, który będzie szczególnie przydatny przy przyspieszaniu na wyjściu z ostatniego zakrętu. Będziemy musieli mieć wyraźną przewagę nad GT, także jeśli chodzi o wyprzedzanie. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz