Porsche ne conserve plus qu’une voiture en tête de la course à l’issue de la 3e heure de course au Nürburgring (Allemagne). 919 Hybrid nr 18 otrzymało kilka „stop & go” suite à une consommation excessive de carburant due à un défaut de calcul de la voiture. Romain Dumas se retrouve ainsi en 4e position en conservant malgré tout l’avantage sur les Toyota, Jest teraz Porsche nr 17 prowadzone przez Timo Bernharda, które zajmuje prowadzenie w wyścigu przed dwoma Audi.
KCMG odzyskało prowadzenie w LMP2 z Matthew Howsonem wciąż za kierownicą Oreca 05, który poprzedza dwóch Ligierów JS P2 z G-Drive Racing i Morgana z Team SARD Morand.
Si 911 RSR nr 91 utrzymuje prowadzenie w GTE Pro z Richardem Lietzem walka o 2. miejsce pomiędzy AF Corse a Team Manthey jest ożywiona. Davide Rigon za kierownicą Ferrari nr 71, sprzeciwił się powrotowi nr 92 Fryderyka Makowieckiego. Jednak obaj kierowcy głupio trzymali się razem w ramach reżimu „pełnego żółtego toru” po utracie tylnego skrzydła CLM01. F458 Italia doznał lekkich uszkodzeń (tarcie tylnego koła) i szybko stracił 2. miejsce na rzecz Porsche.
Walka o prowadzenie w GTE Am toczy się pomiędzyAston Martin nr 98 Mathiasa Laudy i Dempsey – Proton Racing Porsche Patricka Longa.
Zobacz filmy z wydarzenia na link.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)