Wczoraj odbył się pierwszy wyścig na torze im Navarra nie uśmiechnął się do załogi Mastronardiego? Moullin-Traffort? Beaubelique (Ferrari 458 Włochy nr 20? AKKA-ASP), ofiarą problemu z alternatorem, który przekreślił jego szanse.
W tę niedzielę wszystko układało się idealnie dla zespołu Jérôme’a Polianda, który odniósł niepowstrzymane zwycięstwo na hiszpańskim torze. Trio częściowo skorzystało na przebiciu opony zawodnika pole position Mike’a Parisy’ego (Audi R8 LMS ultra nr 3? Sébastien Loeb Racing), co poważnie pokrzyżowało plany zespołu dziewięciokrotnego rajdowego mistrza świata.
Z tyłu AKKA-ASP, Zespół Duqueine’a umieszcza swoje dwa F458 Italia nr 36 i nr 8 na podium wraz z trio Brandela-Panciatici-Strazzer i Duqueine-Beltoise-Colançon, które miały trudności z pokonaniem Porsche 911 GT3 R nr 17 z Team StratégiC, gdzie zapamiętamy doskonałą sztafetę Sachy Bottemanne, który po pierwszym przystanku wystartował z 14. pozycji i oddał swojego wierzchowca na 3. pozycji Benjaminowi Lariche, który zajął 4. miejsce.
Kolejny skomplikowany dzień w klanie Garaż sportowy. F458 Italia z Eric Cayrolle, Arno Santamato i Stéphane Lémeret nie wystartował po awarii wspomagania kierownicy, co nie pomaga szóstce w klasyfikacji generalnej. Pewnego razu na prowadzeniu po dobrym starcie Enzo Guibbert (F6 Italia nr 458) zauważył, że jego tylny dyfuzor poluzował się, co spowodowało spadek włoskiego GT z powrotem w rankingu.
Finał sezonu odbędzie się 24 i 25 października w Paul Ricard w Var.
Skomentuj ten artykuł! 0