Udostępniając jego nowy 718 Kajman GT4 na sezon 2019, Porsche miała nadzieję zdobyć nowe udziały w rynku na francuskiej scenie, po tym, jak była jedną z najczęściej reprezentowanych marek od 2017 roku i pojawieniu się tej kategorii we Francji.
Wiadomo jednak, że rozpoczęcie kampanii 2019 w Nogaro w ramach Pucharów Wielkanocnych niewątpliwie nie spełniło oczekiwań Weissacha. Na początku pojawią się tylko trzy egzemplarze tej nowej wersji 718 Cayman Cool Racing, wydarzenia AGS i Team Jouffruit firmy Vic'Team.
Ten ostatni spróbuje powtórzyć swój świetny sezon 2018, zdobywając status najlepszego zespołu Porsche ze swoim tandemem Eric Trémoulet – Olivier Jouffret.
„Dostaliśmy samochód trochę późno, ale mogliśmy poćwiczyć w zeszłym tygodniu, Eric Trémoulet zwierzył się nam na padoku Gers. Obydwa samochody są dość podobne, a 718 oferuje o 40 KM więcej: to właśnie jest największa różnica.
Jest również bardziej aerodynamiczny, ale na torze takim jak Nogaro nie ma to większego wpływu. Będzie to bardziej widoczne w Spa lub Magny-Cours. Mechanicznie jest lepiej.
Szczególnie znacznie poprawiono hamowanie. Nie hamujemy lepiej ani później, ale czujemy się pewniej w samochodzie. »
Kwestia ta była szeroko podnoszona od 2017 r. przez kilka zespołów i dlatego wydaje się, że Porsche wzięło ją pod uwagę przy tworzeniu swojego nowego modelu. Zespół Vic-Fezensac nie wahał się długo z zakupem 718 Cayman, biorąc pod uwagę sytuację na francuskim płaskowyżu.
« Stary Kajman dobiegał końca, analizuje szefa-pilota. La Mercedes jest obsługiwany przez AKKA-ASP, Audi przez Saintéloc, konstrukcje, które mają realny związek z producentem.
To samo dotyczy Alpine z CMR-em. Czuliśmy, że pozostanie w Porsche, z którym relacje są dobre i biorąc pod uwagę końcówkę sezonu 2018, będzie dla nas najlepsze. »
Logicznie rzecz biorąc, Eric Trémoulet i jego żołnierze zdecydowali się na powrót do Francji z myślą o zdobyciu czołowych ról w mistrzostwach, które pozostają celem byłego mistrza Renault Puchar Clio.
„Gdybyśmy wygrali go w pierwszym roku, być może pomyślelibyśmy o występie w Europie lub spojrzeniu w stronę GT3. Jednak bardzo chcielibyśmy coś zrobić w GT4. To pytanie tak naprawdę nie powstało, nawet jeśli zawsze patrzymy na to, co dzieje się gdzie indziej. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)