Zespół AKKA-ASP nie będzie działał półproduktami FFSA GT w 2019 r. Struktura Rabastens (Tarn) zrówna się z czterema Mercedes-AMG GT4 z dużymi ambicjami. Powrót Fabiena Bartheza do Francji w towarzystwie Auréliena Panisa było już znane. Dołączą do nich ustępujący wicemistrzowie Pro-Am Jean-Luc Beaubelique i Jim Pla, którzy oprócz swojego zaangażowania w Blancpain GT Series ponownie wspólnie wyruszają do ataku.
OGŁOSZENIE ZOBOWIĄZANIA
Le @AKKAASPTEAM zaangażuje się @Mercedesamg. en #ffsagt :
# 16: @AurelienPanis-Fabien Barthez
# 87: @PlaJim-Jean-Luc Beaubelique
#88: Benjamin Ricci-@thomasdrouetoff
#53: Christophe Bourret-Pascal Gibonhttps://t.co/2mBbOGG1eE pic.twitter.com/tDu4xj4xIq
— FFSA GT – GT4 Francja (@ffsa_gt) 5 marca 2019
Młoda para w składzie: 10. miejsce w 2018 r Benjamina Ricci i Thomasa Droueta powraca drugi rok z rzędu. Trzeci mercedes zostanie powierzony kierowcom-dżentelmenom Christophe Bourret i Pascal Gibon. Pierwszy z wymienionych zwyciężył w kategorii GTE-Am na gali 24 godziny Le Mans 2013, podczas gdy jego kolega z drużyny kilkakrotnie brał udział w klasyku Le Mans i GT Tour z AKKA-ASP.
Szef zespołu Jérôme Policond zna trudność związaną z udziałem czterech samochodów w FFSA GT. „Ponieważ na każde zawody zgłasza się ponad 40 załóg, zdobycie punktów w każdym wyścigu jest już wyzwaniem. Nasze mercedesy czują się bardziej komfortowo na szybkich torach (jak Paul-Ricard) ten kręty (takie jak Pau) ale ostatecznie będziesz musiał wykazać się konsekwencją, aby móc zdobyć koronę.
Podczas wyścigów trwających zaledwie godzinę nikt nie jest bezpieczny przed ziarenkiem piasku, które może zablokować maszynę. Mamy cztery utalentowane, doświadczone i bardzo bystre załogi, damy z siebie wszystko, jak zawsze, aby znaleźć się w czołówce”, ostrzega.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)