Przy tej okazji odniósł swoje czwarte zwycięstwo w sezonie i ukończył wyścig przed kolegami z drużyny Joe Gibbs Racing, Hamlinem i Christopherem Bellem. Ten sukces daje mu przepustkę do drugiej fazy eliminacyjnej, „Rundy 12”, w której z pewnością zwycięży Denny Hamlin w ostatni weekend w Darlington, a Kyle Larson będzie 6. w tej rundzie i matematycznie zakwalifikowany na punkty
„Wyścigi w Bristolu w przyszłym tygodniu bez żadnych ograniczeń będą świetną zabawą! » – Martin Truex Jr.
Pilot z Toyota Camry #19 a mené au total 80 tours et a pris la tête pour ne plus la quitter à 51 tours de l’arrivée.
Finał był szczególnie płynny i obejmował 3 sekwencje pit stopów pod zielonymi flagami. Główną rywalizację ostatecznie rozegrali jego koledzy z drużyny, a w szczególności Kyle Busch, być może najbardziej groźny, który po dwóch karach za nadmierną prędkość w boksach musiał porzucić wszelkie nadzieje na zwycięstwo i ostatecznie zajął 2. miejsce. Denny Hamlin prowadził przez 9 okrążeń, po czym stracił 197 sekundy za Truexem Jr. na linii. Trzecie miejsce Christophera Bella uzupełnia ten wspaniały występ zespołu.
Chase Elliott, obrońca tytułu, zajął czwarte miejsce, przed Joeyem Logano i Kylem Larsonem. Szósty Ross Chastain ma za sobą serię dobrych wyścigów i jest pierwszym z niekwalifikowanych kierowców.
Lider Stewartu-Haas Racing, Kevin Harvick, Kyle Busch i Ryan Blaney z Team Penske zamykają pierwszą dziesiątkę. Należy zauważyć, że Blaney 10. jest pierwszym kierowcą, który ukończył jedno okrążenie za liderem.
Kurt Busch, który prowadził wyścig na pierwszych okrążeniach, doznał awarii opony, w wyniku której Chevrolet Chip Ganassi Racing wjechał w ścianę już po 40 okrążeniach. Zajmuje 12. miejsce wraz z Alexem Bowmanem. To ostatnie miejsce w kwalifikacjach jest wiele warte, a walka zapowiada się fatalnie w najbliższy weekend na arenie w Bristolu!
Ranking Federated Auto Parts 400 dla służb ratowniczych:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)