Nicolas Schatz nie przegapi swojego debiutu w Dijon

Nicolas Schatz, związany z Alaonem Gaunotem na Ginetta G55 GT4 – Schatz-Lestienne Racing, wygrał pierwszą konfrontację w Dijon.

opublikowany 14/07/2018 à 14:13

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Nicolas Schatz nie przegapi swojego debiutu w Dijon

Za debiut struktury Schatz-Lestienne w GT4 Nicolas Schatz, siedmiokrotny mistrz Francji w górach, i Alain Gaunot wygrali pierwszy wyścig w Dijon w FFSA GT ta sobota.

Une heure plus tôt, le poleman Olivier Pernaut (Audi R8 LMS GT4 n°48 – Orhes Racing) avait vu Sylvain Noël (Porsche Cayman GT4 n°11 – Racing Technology) prendre le meilleur au départ, avant de reprendre l’avantage au bout de quelques boucles.

Były mistrz Francji z 2015 r., będący wówczas w erze GT3, nieznacznie powiększa dystans, nie dystansując jednak całkowicie Porsche Caymana od szefa-kierowcy Racing Technology. Z tyłu Stéphane Tribaudini (Alpine A110 GT4 nr 36 – CMR), który robi show, awansując z 17. pozycji na starcie na czwarte miejsce, po czym jako pierwszy zjeżdża do alei serwisowej przy otwarciu okna zmiany kierowcy.

Sainteloc w to wierzył

Po tej procedurze to Grégory Guilvert (Audi R8 LMS GT4 n°42 – Saintéloc Racing) odzyskuje kontrolę nad wyścigiem, ale pozostaje zagrożony przez Ginetta G55 GT4 n°8 – SpeedCar Benjamina Lariche’a iAlpine A110 GT4 nr 26 – CMR firmy Soheil Ayari.

Ale nagle,Alpine A110 byłego mistrza Francji musiała zatrzymać się na poboczu toru, natomiast Ginetta G55 nr 8 została ukarana przejazdem przez przejazd za naruszenie przepisów w alei serwisowej, ponieważ silnik, zdaniem kierownictwa wyścigu, nie został wycięty.

Grégory Guilvert kontroluje koniec wyścigu i wydaje się, że jest w stanie wygrać, ale Ginetta G55 GT4 nr 71 – Schatz-Lestienne autorstwa Nicolasa Schatza i Alaina Gaunota wraca mocny na koniec wyścigu z wielokrotnym mistrzem Francji w górach.

Wyraźnie szybszy na „świeższej” gumie Schatz wykorzystał ostatni zakręt, aby wyprzedzić czołowe Audi i wyprzedzić Guilverta o 46 tysięcznych.

Podium uzupełnia Mercedes-AMG GT4 nr 88 – AKKA-ASP Thomasa Droueta i Benjamina Ricciego, który poprzedza siostrzany samochód nr 87 – AKKA-ASP Jima Pla i Jean-Luca Beaubelique.

Jimmy Antunes i Sylvain Noël ukończyli ten pierwszy wyścig w pierwszej piątce, jadąc pierwszym Porsche Cayman GT5 nr 4 – Racing Technology. Duet Lariche – Consani zajął 11. miejsce przed Mercedes-AMG GT6 – Muller Racing z numerem 4 Thomasa Laurenta (debiutującego w Dijon w GT68), powiązanego z Alexandre’em Bardinonem.

W Am zwycięża Rodolphe Wallgren (Ginetta G55 GT4 nr 4 – SpeedCar).

Ranking wyścigu 1

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz