Od 2019 roku Audi i BMW nie będą już same DTM. Zgodnie z oczekiwaniami obaj producenci złomują się na torze Aston Martin Vantage zaprojektowany przez spółkę joint venture HWA AG-AF Racing i obsługiwany przez R-Motorsport, strukturę operacyjną AF Racing, która błyszczy w serii Blancpain GT.
Nie możemy jednak mówić o trzecim producencie, ponieważ Aston Martin nie jest w żaden sposób zaangażowany w ten projekt… który w związku z tym nie ma nic oficjalnego. Brytyjska marka udziela jedynie licencji stowarzyszeniu HWA-AF, dając mu jedynie upoważnienie do wykorzystania sylwetki Vantage'a. Nie podważa to w żaden sposób powagi projektu, zwłaszcza że HWA – od dawna zbrojne skrzydło Mercedes w dyscyplinie i który przygotowuje przybycie firmy do gwiazdy Formuła E – posiada ogromne doświadczenie w swojej dyscyplinie.
„Serce DTM bije w Affalterbach, komentuje Ulrich Fritz, dyrektor zarządzający HWA AG. To tutaj nowa era DTM nabrała rozpędu i jest to siedziba najwspanialszego zespołu w historii tej dyscypliny, który nazwałem HWA AG. Po wielu latach współpracy z Mercedes-AMG cały zespół z radością pisze nowy rozdział w DTM wraz z R-Motorsport i Aston Martinem. Dzięki temu partnerstwu stworzyliśmy doskonałą platformę fundamentową, na której możemy opierać się na naszych wcześniejszych sukcesach. Będzie to duże wyzwanie dla nas wszystkich, ale zrobimy co w naszej mocy, aby zapewnić konkurencyjny pakiet na początek sezonu DTM.”, obiecuje Ulrich Fritz.
„Jesteśmy zachwyceni możliwością skorzystania z wiedzy specjalistycznej HWA AG, jednego z najlepszych zespołów w historii DTM, z którym rozpoczynamy ten projekt. Celem partnerstwa DTM jest rozpoczęcie tej inwestycji przy jednoczesnym korzystaniu z odpowiednich zasobów przy zachowaniu kosztów.”– dodaje dr Florian Kamelger, współwłaściciel AF Racing AG i szef zespołu R-Motorsport.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)