We współpracy z firmą AF Racing i jej oddziałem R-Motorsport zaangażowanie: Aston Martin Widok w DTM w tym roku powierzono strukturze HWA, od dawna będącej centralnym elementem obecności Mercedes w Mistrzostwach Niemiec Samochodów Turystycznych.
Stowarzyszenie, zmaterializowane przez wspólne przedsięwzięcie Vynamic, które trwało tylko jedną kampanię, HWA i AF Racing – R-Motorsport ogłosiły w czwartek zakończenie swojego sojuszu.
„Nie udało nam się osiągnąć konsensusu w sprawie przyszłej współpracy z HWA AG, aby wypełnić nasze zobowiązania wobec DTM, wskazuje szef zespołu R-Motorsport dr Florian Kamelger.
Jedyną opcją dla nas jest teraz zakończenie współpracy z HWA na rzecz DTM i skupienie się na przyszłości. Pomimo zakończenia naszej współpracy nadal planujemy kontynuować udział w DTM i będziemy patrzeć na rok 2020 w tym nowym kontekście, w koordynacji z Aston Martinem. »
Brytyjska marka, która przyznała licencję duetowi HWA – R-Motorsport na DTM, nadal będzie wspierać R-Motorsport, który również broni swoich interesów w GT3, a szczególnie w GT World Challenge.
„Aston Martin będzie w dalszym ciągu wspierać program DTM firmy R-Motorsport i jego szerszy plan rywalizacji w seriach objętych przepisami klasy 1, takich jak Super GT w Japonii i Azji. » upiera się dr Andy Palmer, prezes Aston Martin Lagonda.
R-Motorsport dał jednak do zrozumienia, że nie chce jechać na wyścig Fuji Dream Race w listopadzie przyszłego roku do Japonii, gdzie Audi i BMW zmierzą się z japońskimi producentami w Super GT, tak jak miało to miejsce wcześniej podczas finału DTM na Hockenheim w miesiącu.
Pamiętajmy też, że Aston Martin pozostaje jedyną marką zaangażowaną w Hypercar z Toyota Gazoo Racing, z myślą o WEC 2020-2021 i 24 godziny Le Mans 2021.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)