Zatrzymany w trakcie sezonu ze względu na zbyt małą liczbę zawodników na polach startowych w tym roku, mistrzostwa Francji FFSA-GT i FFSA Protos doczeka się wreszcie kontynuacji w 2017 r., po wycofaniu się Oreca z funkcji promotora GT Tour.
Już inicjatorzy Super Series, Stéphane Ratel i SRO Motorsports powróci do sterów flagowej serii francuskich torów poprzez wprowadzenie kategorii GT4. Należy opuścić GT3 i zrobić miejsce samochodom spełniającym wymogi przepisów, będącym własnością SRO i których rozwój wydaje się obecnie przebiegać na dobrej drodze, o czym świadczy rozwój różnych serii w Europie w przyszłym roku.
« Myślę, że GT4 to dobra formuła, Stéphane Ratel zwierzył się nam na marginesie 24 Hours of Spa. To niewątpliwie o rok za wcześnie w porównaniu do nowych modeli oczekiwanych w 2018 roku.
Będziemy musieli przekonać drużyny, które będą rywalizować w serii Północnej, aby przyszły i rywalizowały także w serii Południowej (która będzie częścią Mistrzostw Francji). Ale w przypadku GT4 dysponujemy przystępnymi budżetami i samochodami, które są w stanie wygrywać.
Wznowienie kontaktu z FFSA nastąpiło dość późno i spotkanie zorganizowane w Paul-Ricard z zespołami w czerwcu ubiegłego roku potwierdziło ich zainteresowanie. Nie mamy jednak nadziei, że w 30 r. będziemy mieli 2017 samochodów. Jeśli będziemy mieli 16, będzie to zachęcające. »
Au côté des différentes voitures répondant déjà à la réglementation GT4, et évoluant notamment dans les European Series, BMW a récemment confirmé l’arrivée d’une remplaçante à la M3 GT4, qui sera basée sur la nouvelle M4. Porsche et son Cayman Clubsport sont déjà dans la boucle, tout comme Aston Martin i Maserati.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)