Producentem, który najwięcej czerpie z regulacji balansu wydajności, jest Cupra. Hiszpańska marka zyskuje na zmniejszeniu swojej masy całkowitej o 40 kg w porównaniu z poprzednią rundą we Włoszech na trasie Adria. Wydaje się oczywiste, że Mikel Azcona i Rob Huff będą mogli wykorzystać tę okazję, aby zakończyć sezon w wielkim stylu.
Na obozie Lynk & Co to dodatkowe 20 kg balastu, z którym będzie musiał sobie poradzić lider mistrzostw Yann Ehrlacher. Ale mężczyźni w niebieskim są przyzwyczajeni do jazdy z nadwagą. Cyan racing i Cyan Performance – dwa zespoły operacyjne Lynk & Co 03 TCR – wiedzą, jak zrekompensować tę wagę za pomocą wyrafinowanych regulacji, które pozwalają niebieskim samochodom pozostać w grze. Jednak na trasie takiej jak Soczi, która ma być bardzo szybka, nadwaga może stać się prawdziwym utrudnieniem. Yann Ehrlacher będzie mógł liczyć na wsparcie Yvana Mullera, Theda Björka i niewątpliwie Santiago Urrutii, aby powstrzymać atak konkurencji.
Vervisch rozpoczyna kontratak
Les Audi RS3 LMS, de l’équipe belge Comtoyou, restent-elles au même poids que celui affiché en Italie. Fred Vervisch, actuel dauphin du classement, possède une véritable chance de remporter le titre. Il faudrait, néanmoins, que beaucoup d’événements tournent en sa faveur pour le voir triompher. Nous pouvons faire confiance au belge pour faire son maximum pour jouer sa carte jusqu’au dernier virage ce week-end. Gilles Magnus et Tom Coronel sauront lui apporter leur aide si nécessaire. Dans le camp de Hyundai, c’est avec le même poids que les Elantra de JK Vernay, Gabriele Tarquini, Norbert Michelisz et Luca Engstler, seront engagées pour les deux courses. De son propre aveu, JK n’a plus rien à espérer concernant le titre 2021, il préfère se concentrer sur la place de vice-champion, mais il faudra compter sur lui pour venir jouer les troubles fêtes.
Samochodem, który najbardziej ucierpi z powodu BoP, jest nowicjuszka Łada Vesta. Rosyjski samochód jako nowicjusz w mistrzostwach udźwignie 60 kg, przydzielone zostanie mu dodatkowe 40 kg, ponieważ Rosjanie nie korzystają ze skrzynki elektronicznej Magneti Marelli wymaganej przez WTCR. Do „dzikiej karty” na weekend dodano również 10 kg, równie dobrze można przyzwyczaić się do myśli, że Vestas nigdy nie zobaczą czołówki stawki.
Finał WTCR zapowiada się ekscytująco i będzie doskonałym zakończeniem ciężkiego i konkurencyjnego sezonu. Spełniła wszystkie pokładane w niej nadzieje. Działania wojenne rozpoczną się jutro rano sesją kwalifikacyjną (Q1, Q2, Q3) o godzinie 13:10. Wyścigi zostaną rozegrane w niedzielę o godzinie 15:12 i 15:XNUMX.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)