Formuła E – Pierwszy udany przejazd Spark-Renault SRT_01E

Spark-Renault SRT_01E, jednomiejscowy pojazd poświęcony Formule E, niedawno odbył pierwsze okrążenia w rękach Lucasa di Grassi na torze Ferté Gaucher w pobliżu Choisy-le-Roi.

opublikowany 21/11/2013 à 12:27

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Formuła E – Pierwszy udany przejazd Spark-Renault SRT_01E

Iskra-Renault SRT_01E został zaprezentowany we wrześniu ubiegłego roku w Niemczech podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Pozostało zobaczyć go w akcji. To już koniec, ponieważ samochód niedawno odbył pierwsze okrążenia na torze Ferté Gaucher, niedaleko Choisy-le-Roi, w Île-de-France (zobacz wideo tutaj i zdjęcia tutaj). Za kierownicą Lucas di Grassi, kierowca rozwojowy. „Wspaniale jest móc prowadzić Formuła E, – podkreśla Brazylijczyk, oficjalny kierowca Audi w Wytrzymałość. Zapewniam, że każdy kierowca będzie miał mnóstwo frajdy z jazdy tym samochodem. Ma dużą przyczepność, a moment obrotowy silnika elektrycznego jest ogromny. »

W ciągu zaplanowanych dwóch dni jazdy wykonano 40 okrążeń, aby sprawdzić, czy wszystkie elementy działają prawidłowo. Przypominamy, że SRT_01E został zaprojektowany przez firmę Spark Racing Technology. Podwozie zaprojektowała Dallara, silnik elektryczny, skrzynia biegów i elektronika McLaren Systemy elektroniczne, baterie wg Williams Advanced Engineering, podczas gdy Renault zajęło się ogólną integracją systemów. Jeśli chodzi o opony, dostarcza je firma Michelin.

„Wszystko poszło bardzo dobrze, cieszy się Frédéric Vasseur, prezes SparK Racing Technology. To był bardzo pozytywny pierwszy bieg. Samochód przejechał około 40 okrążeń bez napotkania żadnych szczególnych problemów, co jest zachęcające pod względem ogólnej niezawodności. Jechaliśmy z akumulatorem mniejszym niż ten, którego będziemy używać, który zapewniał jedynie 25% oczekiwanej mocy, co daje nam pewność, że możemy iść do przodu. Następna sesja testowa planowana jest na nadchodzące tygodnie. Chcemy zwiększyć przebieg samochodu i kontynuować to do czasu, aż uda nam się ukończyć symulację wyścigu. » Alejandro Agag, dyrektor generalny i promotor Formuły E Holdings, dodał: „Frédéric wraz ze swoim zespołem i Lucasem pokonają teraz samochodem znaczną liczbę kilometrów, kładąc nacisk na niezawodność. Ten okres rozwoju jest ekscytujący. Nie możemy się doczekać pierwszego wyścigu w Pekinie (Chiny. Nota redaktora) we wrześniu 2014 r. i zobacz 20 samochodów ustawionych na polach startowych. »

Przypominamy, że swoje zaangażowanie sformalizowało już siedem zespołów, a mianowicie Andretti Autosport, Dragon Racing, Drayson Racing, Super Aguri, e-Dams China Racing i Audi Sport ABT Formula E Team.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz