Nie było potrzeby go denerwować. Autor autorytarnego pole position z niemal półsekundową przewagą nad piątkową konkurencją Theo Pourchaire spotkała go niemiła niespodzianka, że późnym wieczorem w końcu został jej pozbawiony. Podobnie jak ośmiu innych kierowców, został ukarany karą za zbyt wolną jazdę Parabolicem w celu znalezienia odpowiedniego strumienia powietrza. Krótko mówiąc, stracił pięć miejsc w tabeli i na starcie spadł na 6. pozycję.
Ostatecznie jednak powrót na miejsce, w którym powinien być: na pierwszym miejscu, zajęło mu tylko trzy okrążenia. Autor świetnego startu, z wyjątkowym czasem reakcji, pozbył się Calana Williams i Logan sierżant (Prema) przed pierwszym zakrętem, przed połknięciem Nanniniego, Hughesa i Lawsona w kolejnych dwóch pętlach. Z tyłu, bez DRS i bez aspiracji, opierał się najlepiej, jak potrafił, różnym atakom.
Ostatecznie był to samochód bezpieczeństwa, spowodowany przez jego kolegę z drużyny Sebastiana Fernandeza (ART Grand Prix), który umożliwił Frédérikowi Vesti (Prema) włączenie się do wyścigu po zwycięstwo. I wyprzedzić Pourchaire'a dwa okrążenia przed końcem. Francuz mimo bardzo solidnego wyścigu nie zwyciężył, ale wykorzystał okazję i ukradł Davidowi Beckmannowi (Trident) 3. miejsce w mistrzostwach.
Ostatni na hamulcach @frederik_vesti zablokowany w drodze na prowadzenie #ItalianGP # F3 pic.twitter.com/TloBDUXKoM
- Formuła 3 (@ FIAFormula3) 5 września 2020 r.
Punkt zwrotny w mistrzostwach?
Wyścig o tytuł mógł osiągnąć punkt zwrotny. Podczas gdy on i jego kolega z drużyny startowali z 5. pozycji Oskar Piastrí . , , , , , , , , , , , , ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, , zaczynając od 15. pozycji, Logan Sargeant miał przerwę w mistrzostwach. Jednak drobne błędy w połączeniu ze świetnym startem Australijczyka do wyścigu sprawiły, że obaj mężczyźni na półmetku zajęli 9. miejsce. Przełom nastąpił na 14. okrążeniu, kiedy Clément Novalak, autor szalonego powrotu (+15 miejsc), lekko zepchnął Sargeanta na dalszy plan. Francuz za ten manewr otrzymał 14-sekundową karę i spadł na XNUMX. miejsce.
Amerykanin w jednej chwili stracił wszystko: punkty za wyścig 1 i złą pozycję w wyścigu 2 (26.). Tymczasem Piastri, jak zwykle tak wykalkulowany, nadal wyprzedzał, a nawet stanął na podium. Siedem punktów straty do mistrzostw, w sobotnie południe będzie mógł liczyć na osiem jednostek przewagi na szczycie tabeli. Występ, który również przyczynił się do zapewnienia tytułu drużynowego Premie, obecnie nieosiągalnego dla innych drużyn.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)