Początek jest dość gorączkowy dla ART GP: jeśli na początku Jackowi Aitkenowi uda się utrzymać przewagę George Russell, pilot Mercedes przechodzi w życie na swojego kolegę z drużyny, który traci dwa miejsca i znajduje się na 8e. Będąc 6e i Aitkena 8eRussell potrzebuje najpierw najszybszego okrążenia w wyścigu, aby na koniec wyścigu zdobyć tytuł. Dlatego narzuca piekielne tempo, aby zapewnić sobie dwa dodatkowe punkty.
Z przodu nie ma zmian w stosunku do kolejności startu, Alesio Lorandi (Jenzer) pozostaje na prowadzeniu Doriana Boccolacciego (Trident) i Niko Kari (Arden), czołowa czwórka pozostająca w strefie DRS przez całą pierwszą część wyścigu.
Pięć okrążeń przed końcem Daniel Ticktum (DAMS) atakuje Kari w walce o podium, ale dwóch mieszkańców czerwony Byk Junior Team nawiązuje kontakt, Brytyjczyk kończy na żwirze. Samochód bezpieczeństwa zostaje wystawiony na tor i pozostawia kierowcom jedno zielone okrążenie na walkę. Jeśli Fukuzumi będzie naciskał na Russella, ten utrzyma przewagę do samego końca.
Alessio Lorandi wygrał swój pierwszy wyścig w sezonie w Jerez, wyprzedzając Doriana Boccolacciego i Niko Kariego, którzy stanęli na podium. Anthoine Hubert znalazł się u podnóża podium i dzięki swojemu 5e miejscu i swoim najlepszym okrążeniu w wyścigu, George Russell zostaje mistrzem świata serii GP3 z dwoma wyścigami przed czasem. Za nim dobiegli jego koledzy z drużyny, Fukuzumi i Aitken. Giuliano Alesi (Trójząb) zajmuje punkt 8e miejsce przed Tatianą Calderon (DAMS) i Julian Falchero (Campos).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)