Ticktum, David Schumacher i Enzo Fittipaldi na czele GP Makau 2019

Nie mniej niż 30 samochodów Formuły 3 zostanie zgłoszonych do 66. Grand Prix Makau 2019; przegląd faworytów i nowicjuszy pod nieobecność francuskiego kierowcy.

opublikowany 17/10/2019 à 10:56

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Ticktum, David Schumacher i Enzo Fittipaldi na czele GP Makau 2019

W 66. Grand Prix Makau (14–17 listopada 2019 r.) weźmie udział 30 uczestników Formuła 3. Pierwsza wersja listy zgłoszeń została opublikowana w czwartek 17 października przez Międzynarodową Federację Samochodową (FIA). 

Faworytem będzie niewątpliwie Brytyjczyk Daniel Ticktum (Carlin). Zwycięzca w 2017 roku w ostatniej chwili i dominował w następnym roku z ekipą Motoparku, byłym mieszkańcem czerwony Byk Junior Team powraca, aby zostać pierwszym kierowcą, który potroi stawkę w tej azjatyckiej imprezie.

 

 

W stajni angielskiej będzie mu towarzyszyć m.in Logan sierżant i Felipe Drugovich. Na podium staną Włosi z Premy wraz z flagowym trio sezonu zasadniczego: mistrzem Robertem Shwartzmanem oraz jego wicemistrzami Marcusem Armstrongiem i Jehanem Daruvalą.

Charouz wystawi znane trio. Callum Ilott spróbuje w końcu dodać Makau do swojego rekordu, wracając na stadion F3 w piątej próbie. Anglik nie mógł w 2016 roku osiągnąć lepszego wyniku niż piąte miejsce. 

Pilot Formuła 2 będą wspierani przez początkujących graczy o legendarnych nazwiskach. David Schumacher, syn Ralfa Schumachera, po kilku sukcesach w Europejskiej Formule Regionalnej, będzie stawiał swoje pierwsze kroki w towarzystwieEnza Fittipaldiego, wnuk Emersona Fittipaldiego. 

Kolejny ważny gracz z poprzednich edycji, Ferdinand Habsburg poprowadzi francuską drużynę ART Grand Prix po kampanii edukacyjnej w DTM, podobnie jak Joel Eriksson, który osiągnął w 2018 r. (2. miejsce). Towarzyszyć mu będą Christian Lundgaard i Sebastian Fernandez.

 

 

Mówiąc bardziej ogólnie, wszystkie zespoły biorące udział w Formule 3 FIA odpowiedziały swoimi nowościami jednomiejscowy zbudowany przez Dallarę. Tym samym Jüri Vips, czwarty w FIA F3, będzie bronił barw HitechGP.

MP Motorsport i Campos Racing nie wybrały jeszcze swoich przedstawicieli. Obecnie żaden Francuz nie jest w to zaangażowany. 

Pomimo okropności Wypadek Sophii Flörsch w 2018 roku oraz środki bezpieczeństwa podjęte na torze Guia o długości 6,2 km, FIA zapewnia, że ​​edycja 2019 może być „najszybszy w historii GP Makau, z najpotężniejsze jednomiejscowe samochody niż poprzednia wersja ». To obiecuje! 

Lista zgłoszeń Makau F3 Grand Prix 2019:

 

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz