W przeciwieństwie do M-Sport lub Toyota Wyścigi Gazoo, Hyundai n’a pas choisi le sud de la France et les alentours de Gap pour réaliser ses essais préparatoires au Monte-Carlo 2022 (20-23 janvier). L’équipe dirigée par Andrea Adamo s’est installée dans les Vosges, une région où elle est déjà venue. Ott Tanak był pierwszym kierowcą, który usiadł za kierownicą, a Estończyk był zaskoczony, że musi jechać pod śniegiem! Rzeczywiście jest w warunkach godnych rallye ze Szwecji, że mistrz świata 2019 musiał przeprowadzić testy, wykonując niewielki zjazd z zakrętu, na którym nie mógł zapanować nad poślizgiem wierzchowca. Ten ostatni porzucił swój niebieski kolor i obserwowany ostatnio kamuflaż na rzecz nieskazitelnej bieli pasującej do wystroju!
Jak sugerowała Andrea Adamo, Koreańczyk różnił się od tego, który włoski szef określił jako „prototyp” i który był eksploatowany do tej pory. W samochodzie używanym przez Tänaka tylne skrzydło było bardziej wydatne i wystawało znacznie ponad zderzak. Przód również przeszedł zmiany, a błotniki są teraz bardziej płaskie niż wcześniej. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby Thierry Neuville w takim razie Oliver Solberg również spędzi dzień w swoim przyszłym Rally1.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)