Jan Krasula, kierownik projektu zespołu programistów ŠKODA Motorsport, wyjaśnia: „Aby osiągnąć jak najlepszy wynik, zaczynaliśmy od zera w porównaniu z poprzednim Fabia Rally2. Udało nam się na przykład zmienić położenie zbiornika paliwa. W komorze silnika wykorzystaliśmy większą przestrzeń w konstrukcji podwozia. Przeprojektowaliśmy także skrzynię biegów, sprzęgło i koło zamachowe, aby uzyskać mniejszą bezwładność i większą wydajność. Ponadto nowa generacja otrzymuje większy i wydajniejszy obwód chłodzenia, którego nie można było umieścić pod maską obecnego samochodu. »
Emil Lindholm, aktualny mistrz Finlandii, również powiedział, że był pod wrażeniem szeroko zakrojonych testów samochodu w fazie rozwoju: „Nowa generacja jest bardzo dobrze wyważona. Większy rozstaw osi sprawia, że samochód jest nieco cichszy, a tył jest stabilniejszy”. Andreas Mikkelsen, mistrz Europy 2 WRC2021 i 2021 za kierownicą Fabii Rally2 EVO, podsumowuje tę kwestię: „Równowaga samochodu jest naprawdę, naprawdę niezła. Dzięki temu, że mogę naciskać podczas skoków, nabieram dużej pewności siebie. Ostatnim złodziejem, który brał udział w tej genezie, jest Kris Meeke, były oficjalny kierowca Citroëna, który dzięki temu ma solidne referencje, które zapewnią Czechowi dobrą pozycję na scenie wyczynowej: „Krok po kroku wprowadzamy ulepszenia we wszystkich obszarach. » Fabia wkrótce zostanie przedstawiona do zatwierdzenia i będzie miała swój oficjalny debiut jeszcze w tym roku.
CZYTAJ TAKŻE > Yohan Rossel: „Jestem bardzo szczęśliwy, że mogę brać udział w wyścigu o tytuł”
CZYTAJ TAKŻE > Testy polarne kolejnej Skody Fabia Rally2
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)