Nie jest błędem stwierdzenie, że dotychczasowa kariera Érica Camilli była załamana. Bardzo szybko, już po kilku latach treningu, dostał się do Pucharu Świata i od razu znalazł się pod dużą presją. To niewątpliwie zbyt wczesne przybycie było kontynuowane z programem za kierownicą WRC w 2016 roku o godz M-Sport alors qu’il comptait à peine huit courses sur une R5 comme bagage. S’il y a eu de belles choses (5eau Portugal, 6e en Sardaigne), le pilote lui-même reconnaît qu’à ce moment-là, il manquait de préparation. Deuxième du WRC2 en 2017, Camilli semblait parti pour établir des bases solides et revenir vers le sommet, mais tout est allé de travers. De bonnes intentions se sont arrêtées en route, des pannes de budget ont fait
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)