Wicemistrz Francji i zwycięzca Trofeum Napędu na 2 Koła w zeszłym sezonie, Emmanuel Guigou opuszcza ziemię, aby ponownie umieścić koła na asfalcie. Nowy program zaprojektowany w znanym środowisku. Po powrocie z zawieszenia David Marty przeczyta notatki na pokładzie Clio R3 wyposażonego w rozwiązania z 2009 roku przygotowane przez Chazela.
„Chciałem podjąć nowe wyzwanie” – wyjaśnia „Manu” AUTOhebdo.fr. „Musieliśmy dużo pracować, ponieważ budżety nie są takie same, gdy chce się jeździć po asfalcie. Okresy pozasezonowe są zawsze trudne, ale w tym roku było naprawdę ciężko. »
„Moi partnerzy podążają za mną w tej nowej przygodzie, ale finansowanie nie zostało jeszcze zakończone. Mam nadzieję, że będę mógł liczyć na bonusy z BFGoodrich Trophy na cały sezon. »
Za kierownicą swojego 3-konnego Clio R250 Guigou będzie jednym z pretendentów do podium w rankingu stworzonym dla amatorów, a który stał się niezbędny: „Nie znam jeszcze imion wszystkich moich przeciwników i tego, gdzie będziemy . Jean-Sébastien Vigion zasiądzie za kierownicą Super 2000, z którym na pewno trudno będzie mu konkurować. Patrick Rouillard i Olivier Marty w zestawie-samochodzie Mégane. Tutaj znowu, pomimo naszego nowego silnika o mocy 250 koni mechanicznych, będziemy mieli pewne trudności w niektórych rajdach, takich jak Lyon-Charbo. Ale wiem, że Clio R3 i jego 250 koni mechanicznych czyni go prawie tak samo wydajnym jak Super 1600. Jestem przekonany, że to auto ma potencjał, aby na koniec roku znaleźć się w pierwszej piątce mistrzostw. »
Rajdowe Mistrzostwa Francji rozpoczną się 17 kwietnia w Lyonie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)