Sezon 3 Michelina Rajd samochodowy Trasa rozpoczęła się znakomicie w Normandii od emocjonujących odcinków specjalnych rajdu Côte Fleurie.
Zwycięzcy z napędem na 4 koła – Marc Amourette / Andy Malfoy (Citroën C3)
Na własnym boisku Éric Brunson objął prowadzenie od samego początku, a na początku drugiego etapu oddał dziennik pokładowy. Od tego momentu prowadzenie objął kolejny C3 Rally2, Marc Amourette. Normanski kierowca skorzystał z oferty Michelin dostępnej dla Rally2, aby znaleźć najlepszy kompromis w bardzo zmiennym terenie i zmiennych temperaturach z niesamowitymi ofertami nocnymi, znanymi z selektywności. Zawsze czując się bardziej komfortowo w takich warunkach, które pozostawiają miejsce na improwizację, Amourette regularnie umieszczała czasy w pierwszej piątce, w tym trzeci raz w nocy w sobotni wieczór.
Zwycięzcy z napędem na 2 koła – Thomas Chauffray / Pauline Chauffray (Renault Clio RS)
Nowy zwycięzca finału Rajdowego Pucharu Francji zasiadł za kierownicą Clio Rally4 samochodem z napędem na przednie koła. W piątkowy wieczór na odcinkach specjalnych, które miejscami były błotniste, Thomas Chauffray skorzystał z osiągów miękkich opon. W sobotę 4 opony Michelin MW (deszczowe) pozwoliły kierowcy Clio wejść do czołowej 10. Jeśli zwycięstwo w F-RC4 wydawało się nieuniknione, Chauffray nie wahał się o zmierzchu wymieszać opon deszczowych z miękkimi. Płatna opcja, która pozwoliła zwycięzcy Coupe de France 2023 podnieść swoje Clio „2WD” na siódme miejsce. „ W warunkach słabej przyczepności dużo pracowaliśmy nad trakcją », zwierzył się po przybyciu Chauffray, po raz kolejny związany z żoną Pauliną.
Zwycięzcy GT – Pierre Ragues / Julien Pesenti (Alpine A110)
Pomiędzy rajdem a torem, trakcją, napędem i napędem na cztery koła, Pierre Ragues jest przyzwyczajony do „żonglerki”. Zmierz się z Côte Fleurie 2023 z Alpine A110 stanowiła wyzwanie na wąskich i błotnistych drogach, a także na rywalach z najwyższej półki. Jeśli w piątkowy wieczór zwyciężyły Michelin S10s (miękkie), kierowcaAlpine w sobotę zdecydowałem się na MW (deszcz), zanim zdecydowałem się na „super miękki”/„miękki” kompromis, aby uzyskać czasy Cédrica Roberta. „ Pomimo błotnistych warunków na małych drogach miękkie opony pozwoliły nam utrzymać dobre tempo » zwierzył się Pierre Ragues, który w środku stawki z napędem na wszystkie koła uplasował się w pierwszej piątce.
Wszystkie informacje na temat Michelin Rallye Tour – CEERTA
Następny test: Rajd Monts Dôme (63) – 10–11 marca
CZYTAJ TAKŻE > Usługa nadciśnienia CEERTA
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)