Decyzje Biura Wykonawczego i Komitetu Sterującego FFSA

Biuro Wykonawcze i Komitet Sterujący FFSA podjęły kilka decyzji w sprawie różnych Mistrzostw zarządzanych przez Federację.

opublikowany 24/06/2014 à 15:56

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Decyzje Biura Wykonawczego i Komitetu Sterującego FFSA

Decyzje FFSA podjęte w zeszłym tygodniu dotyczą różnych Mistrzostw Francji. Federacja najpierw ogłosiła utworzenie od przyszłego roku Mistrzostw Francji na torze historycznym, aby odpowiedzieć na liczne prośby licencjobiorców biorących udział w historycznych zawodach, którzy obecnie jeżdżą wyłącznie w ramach trofeów lub wyzwań. Promotor zostanie ujawniony wkrótce. Wstępny kalendarz obejmuje pięć wydarzeń (4–5 kwietnia w Dijon, 2–3 maja w Vigeant, 20–21 czerwca w Charade, 5–6 września w Nogaro, 11–12 października w Lédenon). Ponadto FFSA zdecydowała się promować wydarzenia historyczne na drogach otwartych poprzez obniżenie opłat rejestracyjnych dla organizatorów i utworzenie tytułu uczestnictwa „Regularność na drogach otwartych” dostępnego za odpowiednią cenę.

FFSA również skupiła się na rallye. W Mistrzostwach Francji w Rajdach Żwirowych samochody podlegające oznakowaniu opon mogą być teraz wyposażone w nieoznaczoną gumę w parku startowym, parku serwisowym i parku zamkniętym na końcu etapu. Opony pozostaną wolne do celów rozpoznawczych. W Rajdowym Pucharze Francji ograniczenia dotyczące rejestracji i opon zostaną zniesione podczas Finału. Z drugiej strony, WRC, RRC, FRC, GT+ i GT10 powyżej 6 l nie będą już mogły zdobywać punktów w Coupe de France i w związku z tym nie będą dopuszczone do finału od 2015 r. Ponadto punkty zostaną obniżone o połowę, jeśli klasa będzie miała mniej niż trzy zgłoszenia, chyba że zawodnik uplasuje się w pierwszej dziesiątce klasyfikacji generalnej. Kategoria kobiet będzie zarezerwowana wyłącznie dla załóg żeńskich.

Jednak kilka nowych funkcji dla Rallycross, ale w sumie są to dobre wieści dla zaangażowanych kierowców i zespołów, ponieważ data homologacji S1600 i Supersamochodów została przedłużona o dwa lata (oprócz czterech lat przyznanych FIA).

Jeśli chodzi o wewnętrzną strukturę FFSA, Jacques Goisque został mianowany dyrektorem Polaka Sportowego FFSA po tym, jak kierował Polakiem Karting. Odpowiedzialny za promocję i rozwój Karting Pole, Arnaud Sepval został mianowany Szefem Karting Service. Wreszcie kierownik techniczny działu technicznego Laurent Chamard zostaje kierownikiem technicznym ds. pojazdów zabytkowych, zastępując Pierre’a Hérata.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz