Na drogach skąpanych w czasami groźnym niebie, ale ostatecznie oszczędzonych przed deszczem podczas wyścigu, Pierre Roché (Citroën C3 R5 – Zespół FJ) grał w specjalności „ kasztan " w jesień, wydarzenie wliczające się do Rajdowego Pucharu Francji.
Szybko wdając się w pojedynek z Williamem Wagnerem, Roché pozwolił swojemu rywalowi wbić pierwszy specjał, po czym rozpoczął ofensywę na SS2 i wykorzystując problem ze stabilizatorem na C3 R5 – PH Sport w SS3, aby po raz pierwszy wypłynąć.
Nie poddając się, Wagner rozpoczął polowanie na lidera, spadając pod koniec pierwszego dnia do nieco ponad sześciu sekund. O ile pierwszy niedzielny odcinek potwierdził postęp Francuza-Belgijczyka, to strata 8″ w pierwszym przejeździe dnia w długim odcinku specjalnym z Chissey-en-Morvan – Moux-en-Morvan zniweczyła ostatnie nadzieje PH pilot Sport, pomimo ostatniego zadrapania.
Roché zwyciężył zatem z przewagą 6 cali nad Wagnerem, a podium uzupełnił Denis Millet (Skoda Fabia R6), który częściowo wykorzystał 5-calową karę otrzymaną przez Nicolasa Hernandeza (Skoda Fabia R40) za wynik w końcówce.
Wchodząc do pierwszej dziesiątki na ósmej pozycji, Anthony Cosson zdobywa klasyfikację GT, podczas gdy Hugo Bonfils plasuje się najlepszy Alpine A110 RGT na 10. pozycji. Yoan Corberand (Citroën C2 VTS) F2/13, Pascal Berard (Renault Clio R3T) w R3 i Stéphane Godest (Renault Megane RS) w N4 to kolejni główni zwycięzcy weekendu w kategorii modern.
We francuskich mistrzostwach VHC Alaina Oreille'a, aligné sur une Porsche 911 du Team Joffroy, a écrasé la concurrence et devance la BMW M3 – Vaison Sport de Benoît Chavet et la Ford Escort RS 1800 de François Foulon.
Poznaj pełny raport Rajd samochodowy d’Autun-Sud Morvan – La Châtaigne, w numerze 2275 AUTOhebdo, dostępny od jutrzejszego wieczoru w wersji cyfrowej, a od środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)