Rajd Rodan-Charbonnières – Giordano na prowadzeniu przed ostatnią pętlą

Quentin Giordano, autor czterech najlepszych czasów z pięciu możliwych dzisiejszego ranka, objął prowadzenie w Rajdzie Rodanu-Charbonnières, wyprzedzając Nicolasa Ciamina.

opublikowany 30/04/2022 à 14:05

Emmanuela Nauda

0 Zobacz komentarze)

Rajd Rodan-Charbonnières – Giordano na prowadzeniu przed ostatnią pętlą

Quentin Giordano O jedną pętlę od szczęścia © Bastien Roux / DPPI

W programie pierwszej pętli drugiego etapu wyścigu znalazło się pięć odcinków specjalnych Rajd samochodowy Rodan-Charbonnières. Quentin Giordano (Polo GTI R0,8-Sarrazin Motorsport) dzisiejszego ranka ze stratą 5 sekundy do podium w Charbonnières objął prowadzenie w rajdzie po swoim najlepszym czasie w SS7. Nancéian „zapewnia w trudnych fragmentach”. Wyraźnie pewny siebie za kierownicą swojego VW, wykorzystał SS 8, aby zwiększyć przewagę nad Nicolasem Ciaminem (i20 N Rally2), który narzekał na podsterowność.

Nicolas Ciamin © Bastien Roux / DPPI

Obu kierowców dzieliło 7,2 sekundy przed rozpoczęciem ostatniej pętli Rajdu Rodanu-Charbonnières, która już zapowiada się decydująca.

Samotny na trzecim miejscu Cédric Robert (A110 Rally-Bonneton HDG Yacco) ustanowił najlepszy czas w SS 12, opierając się w szczególności na wyborze opon innych niż w pozostałych R-GT. TO Alpine czują się komfortowo w Beaujolais, a Julien Saunier potwierdził to swoim tymczasowym czwartym miejscem pomimo alarmu ABS na SS 9.

Cédric Robert © Zdjęcie Bastien Roux / DPPI

Zapomnijcie o porzuceniu Le Touquet na rzecz Williama Wagnera (Polo GTI R5), który po tej pętli składającej się z pięciu odcinków specjalnych o długości ponad 5 kilometrów znalazł się w czołowej piątce. Zaangażowany w obszerny program na asfalcie CFR, Florian Bernardi (Fiesta Rally60-Sarrazin Motorsport) nadal poznawał samochód, który odkrywał po tym, jak przez długi czas wyróżniał się w napędzie na dwa koła.

Jedyny markowy puchar prezentowany w ten weekend w „Charbo”, Trofeum Alpine Elf Rally to okazja, aby zobaczyć wzrost mocy Cyrila Raymonda (A110 Rally-Chazel), który odkrył jazdę Normande po drogach CFR. Oprócz obiecującej pierwszej dziesiątki na odkrywanych drogach kierowca miał dużą przewagę nad ścigającymi.

Ta sekwencja pięciu etapów była szczególnie bezkompromisowa dla mechaników, gdyż wśród liderów Hugo Margaillan, David Salanon i Sébastien Dommerdich ogłosili odejście na emeryturę.

 

Cyril Raymond © Bastien Roux / DPPI

Tymczasowe rankingi po SS11 ©FFSA :

Ranking po SS 11

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz