Collobrières et ses 17,34 km étaient le dernier morceau de cette boucle matinale. Deuxième ce matin au départ, Nicolas Ciamin (i20 N Rally2-Hyundai 2C Compétition) frappait un grand coup dans l’ES 5 et prenait les commandes du rallye.
Yoann Bonato (C3 Rally2-CHL Sport Auto) wykorzystał kolejne dwa etapy, aby dogonić kierowcę Hyundaia. Gdy obaj mężczyźni dzielili mniej niż dwie sekundy, pięć etapów rozgrywanych dzisiejszego popołudnia mogło mieć decydujące znaczenie.
Autor najlepszego czasu w odcinku specjalnym Collobrières, Hugo Margaillan (C3 Rally2-CHL Sport Auto) w meczu o czołową trójkę wyprzedził Stéphane'a Sarrazina (Polo GTI R5-Sarrazin Motorsport) o ponad pięć sekund.
Piąty po siedmiu trudnych odcinkach Pierre Campana (Fabia Rally2 evo) musi wyprzedzić Cédrica Roberta (C3 Rally2-CHL Sport Auto). Ten ostatni przyznał, że miał pewne trudności z zorientowaniem się za kierownicą Rally2.
Grégory Fontalba (Rajd A110) odzyskał prowadzenie w klasyfikacji 2 Wheel Drive i Trofeum Alpine Elf Rally tuż przed Loïcem Panagiotisem (A110 Rally-Team FJ). Z dala od czołowego duetu Pierre Roché (A110 Rally-Team FJ) w dalszym ciągu odkrywał kontrolę nad napędem.
Léo Rossel (200 Rally4-Rossel Compétition) wykorzystał mechaniczną emeryturę Réhane Gany (208 Rally4-Lycée Saint-Vallier), aby objąć prowadzenie w Rajdowym Pucharze Stellantis Motorsport. Rossel coraz bliżej tytułu, a zwycięzcy obiecano kierownicę C3 Rally2.
CZYTAJ TAKŻE > Var – Bonato i Ciamin na szyję i szyję
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)