W ubiegłym roku o godz Rajd samochodowy de Suède, Kalle Rovanperä (Toyota) s’était imposé à plus de 121 km/h de moyenne. Sur plusieurs tronçons, les 130 avaient été dépassés, mais c’est le dimanche que des records avaient été établis avec des chronos au-delà de 141 km/h, ce qui est affolant compte tenu des conditions d’adhérence. À l’issue de l’épreuve WRCkomentarze były dość negatywne, jeśli chodzi o zainteresowanie kursem, ale zwyciężyła pobłażliwość.
CZYTAJ TAKŻE > Program Rajdu Szwecji 2023
W rzeczywistości był to pierwszy raz, kiedy rajd dotarł do Umeå po 68 edycjach dalej na południe, w Värmland. Zespół prowadzący tę rundę również doświadczył niepowodzeń, ponieważ w ostatniej chwili został zmuszony do zmiany trasy z powodu pasterzy reniferów w regionie. Zaczynając praktycznie od zera, czasami wybierali proste ścieżki lub wyznaczali takie, które okazały się nudne dla konkurentów. Mając przed sobą 12 miesięcy, mieli okazję naprawić sytuację.
Z komentarzy pod koniec rekonesansu wynikało, że wyzwanie nie zostało spełnione. „ Odbieramy część tego, co zużyliśmy w zeszłym roku i jest... OK, wyjaśnione Thierry Neuville. Byłem zaskoczony odkryciem nowych kilometrów i wrażenia moich kolegów z drużyny są zgodne z tym, co myślę.
Pierwszy przejazd próbny zaliczony ✔️
⏱️ 3:00.0 – drugi najszybszy jak dotąd czas
„Cały tydzień byłem chory i nie czuję się zbyt dobrze, ale mam nadzieję, że damy sobie radę. Zaspy śniegu są naprawdę twarde. Jest tam dość szybko i jest to trudny odcinek próbny, ale przejechaliśmy czysto. ” pic.twitter.com/8Sq0wxbHvC
— Thierry Neuville (@thierryneuville) 9 lutego 2023 r.
Niektóre nowe sekcje są absurdalnie szybkie i mają tylko kilka zakrętów, a jazda na nich zdecydowanie nie jest przyjemna. Kiedy jesteś pilotem, szukasz wyzwań, jak na przykład w Rovaniemi. Podczas zapoznania powiedziałem sobie: „Mam nadzieję, że w wyścigu będzie ciekawiej”.
Belg zwrócił także uwagę na inny aspekt, który odegra ważną rolę podczas weekendu. „ Jesteśmy w środku lasu i po tych ścieżkach nie przejechał żaden samochód– wyszczególnił. Nie ma więc lodu, tylko proszek, co oznacza, że szybko pojawi się brud. »
« Jest powód do rozczarowania, potwierdził Kalle Rovanperä. Etapy z zeszłego roku, których nie będziemy dzisiaj powtarzać, były lepsze od tych, które zostały wprowadzone. Oczywiście na końcu prostych zawsze jest zakręt, ale niektóre odcinki są zbyt szybkie i nudne. » Pomimo tych bardzo mieszanych komentarzy, nie powinno to jednak przeszkodzić zawodnikom w wyruszeniu dzisiejszego wieczoru na bulwary Rajdu Szwecji.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)