Budar: „Nasze załogi wykazały się dużą zadziornością”

Dyrektor Citroën Racing jest zadowolony z zachowania swoich kierowców, a szczególnie Craiga Breena, autora jego drugiego najlepszego wyniku w sezonie w Walii.

opublikowany 09/10/2018 à 15:48

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Budar: „Nasze załogi wykazały się dużą zadziornością”

Zespół Citroën Racing był blisko podium Wales Rally GB 2018. Przyzwyczajony do surowego klimatu Walii (dorastał w Irlandii), Craiga Breena rozpoczął spokojnie (szósty w piątek, 48”8 za liderem Ott Tanak) przed zwiększeniem tempa następnego dnia.

 

Korzystając z przejścia Fina na emeryturę, Craig Breen mógł przyzwoicie mieć nadzieję na trzecie miejsce, ale obyło się bez liczenia na spin na ostatnim etapie. Tym samym 28-letni kierowca zadowolił się czwartą końcową pozycją.

 

 

Madsa Ostberga dał pokaz jadąc z banerem reklamowym zawieszonym po lewej stronie swojego C3 WRC. Norweg poszedł w odwrotną stronę niż kolega z drużyny, spadając w sprincie finałowym z czwartego na ósme miejsce.

Dla Pierre’a Budara, dyrektora zespołu Chevrons, najważniejszy jest poziom osiągów francuskiego samochodu. „Na przykład podczas drugiego etapu z dziewięciu rozegranych etapów sześć razy znaleźliśmy się w pierwszej trójce, jadąc co najmniej jednym z naszych C3 WRC, a nie na obu, szczególnie dzięki zadrapaniom.

Podczas gdy nasi rywale rywalizują o tytuły na koniec sezonu, tak jest znak, że jesteśmy w meczu, niezależnie od warunków jazdy. " Jak często, rallye dawniej nazywany „RAC” Walczyłem czasami we mgle i błocie, czasami na mokrych lub nawet suchych drogach, ale zawsze na zimnie.

 

Breen „silniejszy psychicznie”

Chwali także dyrektor Citroën Racing Występ Craiga Breena (co zajmuje 8. miejsce w klasyfikacji generalnej bez startu w rajdzie Meksyku i Tour de Corsica). „Musieliśmy mocno zagrać w karty ostatniego dnia wyścigów i tyle Craig zrobił to bez kompleksów. Jednak na tym poziomie zaangażowania i ataku szybko zdarza się mały błąd, szczególnie na tak śliskim podłożu., analizuje.

W każdym razie z przyjemnością odnotowuję, że nasze załogi przez cały weekend, w godz nigdy nie przyznali się do porażki pomimo nakazu wyjazdu wydanego pierwszego dnia, co mogłoby natychmiast zagrozić ich szansom żeby dobrze wyglądać. »

Jego inżynier operacyjny Tomasz Breton zgadza się z tym. – Od tego czasu minęło już kilka rundjest silniejszy psychicznie, ale niekoniecznie zostało to odnotowane w wyniku, ponieważ zawsze znajdowało się to małe ziarenko piasku, które blokowało maszynę”– wyjaśnia, odnosząc się w szczególności doPożar Citroëna C3 w Turcji we wrześniu.

 

" Myślę, że dobrze mu zrobi, jeśli zmobilizuje się do walki. W Szwecji zagrożenia oznaczały, że często był zmuszany do wyścigu w oczekiwaniu na wyścig i cierpiał na słaby piątek. Tam będzie mógł podejść do Hiszpanii w spokojniejszy sposób! »

Zapoznaj się z analizą Wales Rally GB przeprowadzoną przez naszego specjalnego korespondenta w numerze AUTO 2186tygodniowo, dostępny w wersji cyfrowej na wszystkich platformach i w kioskach w tę środę. 

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz