Zespół Citroën Racing był blisko podium Wales Rally GB 2018. Przyzwyczajony do surowego klimatu Walii (dorastał w Irlandii), Craiga Breena rozpoczął spokojnie (szósty w piątek, 48”8 za liderem Ott Tanak) przed zwiększeniem tempa następnego dnia.
To było oszałamiające @WalesRallyGB który dotrzymał obietnic dzięki trudnym, błotnistym drogom! Pomimo tych typowo walijskich warunków, nasze załogi wykazały stałe tempo i zgromadziły kilka dobrych punktów na koncie! #WRC pic.twitter.com/lU2QKL225K
— Citroën Racing (@CitroenRacing) 8 października 2018
Korzystając z przejścia Fina na emeryturę, Craig Breen mógł przyzwoicie mieć nadzieję na trzecie miejsce, ale obyło się bez liczenia na spin na ostatnim etapie. Tym samym 28-letni kierowca zadowolił się czwartą końcową pozycją.
Madsa Ostberga dał pokaz jadąc z banerem reklamowym zawieszonym po lewej stronie swojego C3 WRC. Norweg poszedł w odwrotną stronę niż kolega z drużyny, spadając w sprincie finałowym z czwartego na ósme miejsce.
Dla Pierre’a Budara, dyrektora zespołu Chevrons, najważniejszy jest poziom osiągów francuskiego samochodu. „Na przykład podczas drugiego etapu z dziewięciu rozegranych etapów sześć razy znaleźliśmy się w pierwszej trójce, jadąc co najmniej jednym z naszych C3 WRC, a nie na obu, szczególnie dzięki zadrapaniom.
Podczas gdy nasi rywale rywalizują o tytuły na koniec sezonu, tak jest znak, że jesteśmy w meczu, niezależnie od warunków jazdy. " Jak często, rallye dawniej nazywany „RAC” Walczyłem czasami we mgle i błocie, czasami na mokrych lub nawet suchych drogach, ale zawsze na zimnie.
Wowoooo!! Zsuwanie się bokiem do mety SS12
#WRC | @WalesRallyGB @CitroenRacing pic.twitter.com/kiiPkVH6Ru— Mads Østberg (@MadsOstberg) 6 października 2018
Breen „silniejszy psychicznie”
Chwali także dyrektor Citroën Racing Występ Craiga Breena (co zajmuje 8. miejsce w klasyfikacji generalnej bez startu w rajdzie Meksyku i Tour de Corsica). „Musieliśmy mocno zagrać w karty ostatniego dnia wyścigów i tyle Craig zrobił to bez kompleksów. Jednak na tym poziomie zaangażowania i ataku szybko zdarza się mały błąd, szczególnie na tak śliskim podłożu., analizuje.
W każdym razie z przyjemnością odnotowuję, że nasze załogi przez cały weekend, w godz nigdy nie przyznali się do porażki pomimo nakazu wyjazdu wydanego pierwszego dnia, co mogłoby natychmiast zagrozić ich szansom żeby dobrze wyglądać. »
Jego inżynier operacyjny Tomasz Breton zgadza się z tym. – Od tego czasu minęło już kilka rundjest silniejszy psychicznie, ale niekoniecznie zostało to odnotowane w wyniku, ponieważ zawsze znajdowało się to małe ziarenko piasku, które blokowało maszynę”– wyjaśnia, odnosząc się w szczególności doPożar Citroëna C3 w Turcji we wrześniu.
Skończyliśmy #WaliaRallyGB w sumie na 4 miejscu. To był wspaniały weekend, w dobrym tempie i walczący o zwycięstwo. Naciskałem mocno i tym razem nie opłaciło się, ale będzie o wiele więcej!
Ogromne podziękowania dla zespołu. Hiszpania jest następna w tabeli pic.twitter.com/b8DZOIidHn
— Craig Breen (@Craig_Breen) 7 października 2018
" Myślę, że dobrze mu zrobi, jeśli zmobilizuje się do walki. W Szwecji zagrożenia oznaczały, że często był zmuszany do wyścigu w oczekiwaniu na wyścig i cierpiał na słaby piątek. Tam będzie mógł podejść do Hiszpanii w spokojniejszy sposób! »
Zapoznaj się z analizą Wales Rally GB przeprowadzoną przez naszego specjalnego korespondenta w numerze AUTO 2186tygodniowo, dostępny w wersji cyfrowej na wszystkich platformach i w kioskach w tę środę.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)