Dwie typowo zimowe rundy Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) 2019 rok za Czerwonymi; Teraz czas na Meksyk (7-10 marca) dla Citroën Racing. Jeśli rallye na lądzie jest pierwszą z długiej serii (w sumie 9), a warunki klimatyczne sprawiają, że jest to wydarzenie nietypowe w kalendarzu.
W istocie pojazdy będą jeździć na średniej wysokości 2 metrów, a ich moc silnika spadnie o ponad 200%.. Błędy w prowadzeniu pojazdu będą karane surowiej niż gdziekolwiek indziej, ponieważ przypomnienia będą, logicznie rzecz biorąc, mniej skuteczne.
Ponadto temperatury będą się wahać pomiędzy 25 i 30 stopni w powietrzu, co skomplikuje prawidłowe chłodzenie mechaniki, jak wyjaśniono Sebastian Ogier, " To wydarzenie, które najwyraźniej odbywa się na bardzo pięknych torach, ale na drugim okrążeniu nadal trzeba będzie uważać.
Dobra robota wykonana przez tych gości przez ostatnie 2 dni w Hiszpanii! Jesteśmy gotowi na @Rajd Meksyku @CitroenRacing pic.twitter.com/RjSQJtRhWW
— Sebastien Ogier (@SebOgier) 23 luty 2019
(Oni są) zawsze trudne dla mechaników, zwłaszcza że wysokość pozbawia nas nie tylko koni ale komplikuje również chłodzenie », analizuje czterokrotny zwycięzca imprezy (2013–2015 i 2018).
Francuz trzeci w klasyfikacji generalnej ze stratą 16 punktów do lidera Ott Tanak, przeprowadził dwa dni testów, aby przygotować się do podróży do Ameryki Środkowej. „Mieliśmy okazję skorzystać z dwóch dobrych dni testów przed wyścigiem, na drogach dość reprezentatywnych dla czekających nas trudności. Na szczęście warunki pogodowe były łagodne, choć oczywiście nie były to meksykańskie temperatury.
Później skomplikowany Rajd Szwecji, który nie pozwolił nam wyrazić siebieNie mogę się doczekać, aby tam być i tym razem móc dać z siebie wszystko. » Mimo to jego kolega z drużyny, Esapekka Lappi, nie wywiera na sobie presji podium w Szwecji. „Moje doświadczenie związane z Meksykiem jest bardzo ograniczone, poza rekonesansem przeprowadzonym w 2017 r. tylko raz wziąłem udział w wyścigu w zeszłym roku. pierwsza piątka byłaby dla mnie dobrym wynikiem.
Od błota po kurz
Uczenie się jest procesem, który nigdy się nie kończy.#WRC #Citroena #C3WRC #L4PPI pic.twitter.com/NhdLusVFJu— Rajd Esapekka Lappi (@EsapekkaLappi) 19 luty 2019
Nasza kolejność startowa da nam przewagę nad pierwszą, od nas zależy, czy ją wykorzystamy na tym profilu, gdzie jeszcze bardziej niż gdzie indziej liczy się czystość i wydajność, ze względu na około stu koni, które mamy .przegrajmy ze względu na wysokość. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)