Citroën Racing będzie świętować swój powrót do Rajdowych Mistrzostw Świata w przyszłym tygodniu o godz Rajd samochodowy Monte Carlo. Aby spełnić nowe przepisy techniczne na rok 2017, marka w jodełkę opracowała swój model C3 WRC, które zostanie powierzone Monte-Carlo Brytyjczykowi Krisowi Meeke i Francuzowi Stéphane’owi Lefebvre’owi.
Czekając na przyjazd trzeciego samochodu za kilka tygodni, Craiga Breena będzie miał DS3 WRC starej generacji. Różnica w wierzchowcu, która będzie również połączona ze zróżnicowanym podejściem w zależności od załóg.
« W zeszłym roku Kris pokazał, że ma poziom, aby wygrać ten rajd, komentuje Yves Matton, szef Citroën Racing.Trzeba jednak rozróżnić bazę testową przemierzaną przez cały dzień, a cztery dni rajdów z dwoma przejazdami rozpoznawczymi.
Na początku wyścigu będziesz musiał przyjąć postawę defensywną, usytuować konkurencję i zaplanować czas trwania rajdu. W przypadku Stéphane’a będzie inaczej. Podobnie jak Craig, chcemy wynieść go na poziom, na którym będzie walczył o zwycięstwo.
Wcześniej następuje okres nauki, zwłaszcza w pierwszej połowie sezonu. Aby dotrzeć do mety, będzie musiał grać na pozycji. Na starcie mamy tylko dwa samochody, co oznacza, że nie mamy dzikiej karty. »
C3 może wydawać się najlepiej uzbrojony technicznie, biorąc pod uwagę udoskonalenie prezentowane jako najbardziej „kompaktowy w historii Citroën Racing” przez Yvesa Mattona.
Les voitures françaises seront certainement très observées par les écuries rivales M-Sport, Toyota et Hyundai. „Czuję, że będziemy w centrum uwagi, ale mam nadzieję, że uda mi się skoncentrować na jeździe, podkreśla Kris Meeke.
Na ten pierwszy rajd mam prosty cel: być zrelaksowanym i dobrze się bawić za kierownicą. Słusznie mówi się, że w Monte Carlo wszystko może się zdarzyć. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)