W przerwie zawodnicy Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) mają czas na refleksję nad bogatą historią swojego sportu. Teemu Suninen (Ford M-Sport) musiał wybrać swój samochód rallye faworyta, a jego wybór powinien zachwycić niejednego.
„Wziąłbym jeden z dużych samochodów z grupy B, wskazuje Fin. Prawdopodobnie Audi Quattro S1. W tamtym czasie zawieszenia nie były tak rozwinięte, jak te, których używamy dzisiaj w WRC.
Dodatkowo geometria samochodów (z tamtej epoki) nie była zbyt optymalna. Sprowadzało się to do maksymalnej mocy i piloci musieli pokładać zaufanie tylko w tej mocy. »
Audi Quattro S1, najnowsza ewolucja niemieckiego samochodu z napędem na cztery koła w Grupie B, rozwinęła w 1986 roku prawie 600 koni mechanicznych przy masie piórkowej wynoszącej 1 kg, co oznacza stosunek masy do mocy od 090 do 1,8 kg / CV!
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)