Finn zawsze jest zdolny do tego, co najlepsze i najgorsze. Na ziemi i na asfalcie. Jego wina, czy nie. Podczas ostatniej asfaltowej imprezy w Niemczech, w sierpniu ubiegłego roku, wieczorem pierwszego dnia prowadził. Zanim padł ofiarą problemów z elektryką, potem dwie przebite opony, co nie pozwoliło mu uplasować się na wyższym miejscu niż 14.... Pomimo tych trudności Latvala jest nastawiony pozytywnie. „ Zachęciły nas nasze występy na asfalcie w Niemczech w zeszłym miesiącu. Wyznaczyliśmy dobre czasy i zbliżyliśmy się do rywali. Wyniki tego nie odzwierciedlały, ponieważ napotkaliśmy pewne problemy ".
Aby przygotować się na drogi Alzacji, zespół Forda przeprowadził w zeszłym tygodniu sesję testową w Alès w Gard. Markko Märtin był obecny przy tej okazji, szybki na asfalcie i kolejny zwycięzca Tour of Corsica i Katalonia w 2004 roku. „ Chcemy jeszcze bardziej poprawić nasze występy w Niemczech i dlatego Markko dołączył do nas, aby doradzać nam w zakresie niektórych ustawień. Już pierwszego ranka testów zauważyłem, że nasze ustawienia w Niemczech były zbyt elastyczne. Naprawiliśmy to i od razu było lepiej ", wyjaśnił.
We Francji w najbliższy weekend Fin rozpocznie swój setny występ rallye WRC wraz ze swoim pilotem Mikką Anttilą. Wie, że nie będzie łatwo uczcić to wydarzenie zwycięstwem. „ Sceny francuskie mają bardzo zróżnicowany charakter. Piątkowa pętla to mieszanka górskich dróg, lasów, ale także wijących się pomiędzy winnicami. Sobota jest bardziej górzysta. W zeszłym roku pogoda była mokra, a błoto pozostawione na drodze po przejechaniu samochodów przez liny sprawiło, że nawierzchnia była wyjątkowo śliska. To nie jest łatwy rajd ", Przyznaje.
Przewodnik rajdowy Francja-Alzacja znajdziesz w numerze 1823 AUTOhebdo, wciąż dostępnym w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)