On savait Hayden Paddon engagé sur les modes de propulsion alternatifs. Le Néo-Zélandais, ancien pilote officiel Hyundai Sporty motorowe w WRC, zakończyła swoje podejście, oficjalnie prezentując w ostatnich godzinach w 100% elektryczną wersję Hyundaia Kona EV przeznaczoną do wyścigów.
Opracowany we współpracy ze STARD, podmiotem Manfreda Stohla odpowiedzialnym już za samochody Projekt E w rallycrosssamochód ten może rozwinąć niemal 900 kW i 1 Nm momentu obrotowego. Masa na wadze, łącznie z bateriami, wyświetlana jest na poziomie około 100 kg.
Struktura PRG Haydena Paddona skupiła się jednak na uczynieniu tego samochodu samochodem rajdowym, szczególnie pod względem autonomii. Według Paddona ostatecznie moc powinna być porównywalna z mocą WRC.
A co myślisz o naszym @HyundaiNZ Samochód rajdowy EV Kona, który wypuściliśmy dziś rano? Jak widać, nie jest to kolejny egzemplarz, ponieważ poświęcono mu wiele uwagi i szczegółów. Od projektu aerodynamicznego, projektu podwozia, projektu kokpitu, a nawet projektu otworu dachowego. pic.twitter.com/QFyWlmfXw3
— Hayden Paddon (@HaydenPaddon) Listopad 4, 2020
„Zatroszczyliśmy się również o to, aby nadać samochodowi odrobinę stylu i skupiliśmy się na futurystycznych, ale praktycznych projektach całego samochodu. PRG jest tutaj, aby złożyć oświadczenie dotyczące przyszłości naszego sportu. » – podkreśla Paddon.
Oczekuje się, że demonstracja odbędzie się w przyszły weekend w Jacks Ridge.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)