Po tradycyjnym wstrząsie w Niemczech, Hyundai Motorsport tym razem rozpoczął testy swojej nowości i20 Rally2, który w przyszłym roku powinien zastąpić obecną wersję R5.
Żwir znalazł się w programie koreańskiej marki z trzema dniami jazdy we Włoszech, aby od rozpoczęcia fazy testowej móc już zgromadzić 500 km testów. Jeśli Jari Huttunen był sam w akcji w Niemczech, do Fina we Włoszech dołączył mistrz świata WRC W tytule Ott Tanak.
„Byliśmy w stanie intensywnie pracować nad zawieszeniem i wyważeniem podwozia, analizuje Estończyk. Jasne jest, że samochód ma ogromny potencjał, więc mamy solidną podstawę do pracy.
Biorąc pod uwagę, że Hyundai startuje z nowej bazy, zawsze ważne jest uzyskanie pierwszych informacji o samochodzie, a przeprowadzenie wstępnych testów przed końcem roku daje zespołowi szansę na kontynuację pracy zimą. »
Kilku innych kierowców startujących w WRC lub korzystających z solidnego doświadczenia w R5 powinno w nadchodzących miesiącach podążać za sobą za kierownicą Rajdu 2, który będzie musiał stawić czoła, jak zwykle, trudnej rywalizacji w tej kategorii, z Citroënem C3, Fordem Fiestą, Skodą Fabią czy Volkswagena Polo GTI.
„Chociaż obecnie skupiamy się na podwoziu i prowadzeniu, w fazie rozwoju będziemy ewoluować na wszystkich nawierzchniach i poszerzać nasz zakres, aby zapewnić, że każdy obszar podwozia jest zoptymalizowany pod kątem różnych ustawień i stylów jazdy, potwierdza Andrew Johns, menedżer ds. operacyjnych Hyundai Motorsport Customer Racing.
Zeszłotygodniowe testy we Włoszech również nadały ton fazie rozwojowej. Wraz z Ottem i Jarim mieliśmy pod ręką dwóch bardzo utalentowanych kierowców, a dzięki ich opiniom – a także opiniom innych kierowców, którzy dołączą do testów w nadchodzących miesiącach – nasi inżynierowie będą w stanie zapewnić, że i20 Rally2 będzie oferować kompletny pakiet. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)