Po debiucie w 2014 roku la Hyundai i20 WRC prąd, który również otrzyma łopatki zmiany biegów przy kierownicy z Rajd samochodowy z Argentyny, musi ustąpić miejsca przyszłej wersji na rok 2015, która rozwija się od zeszłego roku. Iteracja, której zespół z Alzenau w Niemczech nie chce wprowadzać pochopnie.
„Nie chcemy popełnić żadnych błędów z tym samochodem, który jest prawie w 99% nowy, – precyzuje szef francuskiego zespołu Michel Nandan na stronie internetowej dyscypliny. Nie dokonaliśmy jeszcze bezpośredniego porównania z obecnym modelem. W kolejnych tygodniach ocenimy jego potencjał, aby określić, kiedy warto go wprowadzić. »
Od czasu pojawienia się modelu i20 Hyundai odniósł w zeszłym roku sukces w Niemczech. W 2015 r. Thierry Neuville był bardzo blisko zwycięstwa w Szwecji po wyjątkowej trójstronnej bitwie z Volkswagenami Polo R WRC Sebastian Ogier (przyszły zwycięzca) i Andreas Mikkelsen.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)