Hyundai wieje gorąco i zimno w Meksyku

O ile Dani Sordo wyróżnił się objęciem prowadzenia w Rajdzie Meksyku na pierwszym etapie, o tyle jego koledzy z drużyny, Andreas Mikkelsen i Thierry Neuville, mieli większe trudności.

opublikowany 10/03/2018 à 12:04

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Hyundai wieje gorąco i zimno w Meksyku

Dani Sordo narzucił dobre tempo na pierwszym etapie wyścigu Rajd samochodowy z Meksyku. Hiszpan, który ma tylko częściowy program, zmuszony jest dzielić kierownicę trzeciego i20 WRC z Haydenem Paddonem wykorzystał swoją dobrą pozycję na drodze, zdobył dwa zadrapania i przejął kontrolę nad wydarzeniem z siedmiosekundową przewagą Sebastien loeb (Citroena).

„Jestem zadowolony z naszego występu, szczególnie w pierwszym fragmencie etapu, gdzie wykorzystując naszą pozycję udało nam się wyznaczyć bardzo dobre czasy, rozpoznaje Hiszpana. To miłe uczucie być na czele pod koniec dnia, ale wiemy, że walka jest blisko. Muszę podziękować zespołowi za zapewnienie mi doskonałego samochodu. Wyniki osiągnięte rano były zadowalające, ale wiedzieliśmy, że po południu będziemy mieli większe trudności. Zdawaliśmy sobie sprawę, że miękkie opony stwarzają ryzyko, że będą nieco na granicy, ale chcieliśmy zaryzykować. To naprawdę nie zadziałało, ponieważ brakowało nam przyczepności bocznej. W przeszłości w Meksyku byliśmy szybcy i mieliśmy nadzieję, że uda nam się wziąć udział w meczu. Zrobimy wszystko, aby utrzymać się w walce o podium. »

 

 

Jego koledzy z drużyny Andreas Mikkelsen i Thierry Neuville mieli jednak większe trudności. Norweg jest zatem na szóstej pozycji, tracąc ponad pół minuty do lidera wyścigu, goniąc prowadzenie. Sebastian Ogier (M-Sport) qui ne dispose que d’une seconde d’avance sur le Scandinave.

„Starałem się atakować tak mocno, jak to możliwe, pomimo okoliczności– wyjaśnia były kierowca Volkswagena. Ogólnie jestem całkiem zadowolony, nawet jeśli wiemy, że jest co robić lepiej. Rano chcieliśmy głównie zyskać przyczepność i kontrolę nad samochodem na tych zakurzonych górskich etapach. Na drugi przejazd wybraliśmy twardsze opony, ale samochód momentami był bardzo śliski. Trudno było wiedzieć, jak atakować, ponieważ łatwo traciliśmy trajektorię. Popełniłem kilka błędów, ale ogólnie dzień był pozytywny. Walczymy o TOP 5, co sprawia, że ​​chcemy skakać jeszcze lepiej. »

Le plus en difficulté dans l’équipe Hyundai a été Thierry Neuville. Leader du Championnat, le Belge a dû ouvrir la route. Le vice-champion du monde a également été ralenti par des soucis mécaniques. Il pointe au septième rang à deux minutes de la tête de la course.

„To nie był dla nas zbyt dobry dzień– zwierza się. Byliśmy dość zmotywowani, mimo że wiedzieliśmy, że start na szosie będzie trudny. Staraliśmy się nie tracić zbyt wiele czasu na pierwszym przejeździe. Przed startem krótkiego odcinka specjalnego SS5 byliśmy na siódmym miejscu, ale niestety cierpieliśmy z powodu nadmiernego zużycia paliwa, co spowodowało spadek ciśnienia paliwa. Straciliśmy około 20 sekund i dwie pozycje. To było bardzo rozczarowujące. Po południu sytuacja nie uległa znacznej poprawie i ponownie mieliśmy trudności na SS8 (Ortega) z powodu problemów ze sterowaniem, przez co straciliśmy kolejne 40 sekund. »

Thierry Neuville ryzykuje skomplikowanym rajdem, ponieważ nadal będzie jedną z pierwszych załóg, które otworzą drogę na drugim etapie. Z drugiej strony najlepsze miejsce zajmie Dani Sordo.

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz