Isabelle Galmiche: „Portugalia będzie świetna! »

W miarę zbliżania się wydarzenia, przepełniona entuzjazmem, Isabelle Galmiche szpera z niecierpliwością. Ta, która zwyciężyła w Monte-Carlo w swoim debiucie z Sébastienem Loebem, jest zachwycona odkryciem brudu w Fordzie Puma Hybrid Rally1.

opublikowany 12/05/2022 à 07:37

Loïc ROCCI

0 Zobacz komentarze)

Isabelle Galmiche: „Portugalia będzie świetna! »

Isabelle Galmiche spotyka się z Sébastienem Loebem w Portugalii podczas drugiego rajdu w sezonie. ©DPPI/G. Lenormanda

Jak przeżyłeś tę długą przerwę od Monte Carlo?

Skończyło się to dość szybko. Ponieważ mam inną pracę na boku, jest to dla mnie bardzo zajęte. Jestem również bardzo wdzięczny, że moja hierarchia pozwala mi robić jedno i drugie. Przez te wszystkie tygodnie obejrzałem wiele etapów ze Szwecji, a potem Chorwacji. Robiłem to już wcześniej, ale teraz pomyślałem: „ ach, byłoby fajnie, gdybyśmy tam byli! »Na moim poziomie wszystko, co mogę zrobić z Sebem, może być tylko dobre.

Czy odczuwasz jakieś szczególne podekscytowanie, gdy zbliża się twoja dwójka?e ścigać się z nim?

O tak, całkowicie! (śmiech) Ponieważ wiedziałem, że to się stanie, nie mogłem się tego doczekać. Mówię sobie, że Portugalia będzie świetna! Ziemia dostarcza bardzo różnych wrażeń. Lubię obie nawierzchnie, ale gdybym został poproszony o wybór, myślę, że nadal wybrałbym asfalt, ponieważ jest bardziej gwałtowny, znacznie lepiej czujemy docisk. Seb nadal robił szalone rzeczy w Monte-Carlo.

DPPI

" Ty zrobiłeś. Ty też byłeś w Pumie, prawda? Czy często o tym myślisz?

Jasne, ale i tak to on lepiej ode mnie opanował temat w zakresie prowadzenia pojazdów. Były miejsca, w których myślałem, że nie da się jechać z taką prędkością… a jednak podobało mi się to. Zrobiliśmy podsumowanie po rallye z Sébastienem i było to pozytywne. Nadal chciałem przejrzeć obrazy, aby sprawdzić, co mogę jeszcze zmodyfikować lub ulepszyć w sposobie ogłaszania ocen. Często o tym myślę, mam w głowie mnóstwo anegdot.

Jak przygotowywałeś się do tego portugalskiego rajdu?

Jak zwykle najpierw zebrałam szczegółowy regulamin wydarzenia. Potem próbowałem wszędzie szukać, żeby policzyć, co już zostało zrobione w innych latach. A priori będzie bardzo podobny do roku 2021, dlatego porównałem go z tym, co Sébastien zrobił w 2019 roku, co pozwoliło mi zobaczyć, co już wiedział. Oznaczało to, że miał notatki i te, które musiał powtórzyć. Nadal dobrze jest zacząć od dobrej bazy. Następnie, gdy uwierzę w to, co widzę, przestudiuję książki drogowe, aby mieć pewność co do tras. W sumie w dwóch innych ES odkryjemy czas 18 km i jeden 9 km plus kilka porcji. Przyjadę na miejsce w niedzielę, abym mógł udać się na zwiad w poniedziałek przed rozpoczęciem rekonesansu we wtorek 17-go.

DPPI

Znałeś test? Czy trasa wydawała Ci się skomplikowana?

Brałem udział w tym rajdzie, ale jego siedziba znajdowała się w Faro na południu (w 2007 i 2008 r., przyp. red.). Byłem tam również jako widz na Północy i podobało mi się. Tam okazało się, że jest bardzo pięknie i jestem pewien, że będę się nim cieszyć. Jestem bardzo niecierpliwy.

Jak minął dzień testowy hybrydy Puma?

Ważne było, żeby to zrobić, bo nie zdarzało się to przez 4 miesiące. To była moja pierwsza jazda po ziemi. Jestem pod wrażeniem kierowcy, ale nie jest to jakieś wielkie zaskoczenie, ale byłem też pod wrażeniem samochodu.

Co będzie można osiągnąć w Portugalii?

Wydaje mi się, że trudno będzie spisać się lepiej niż w Monte-Carlo. To było takie magiczne!

Loïc ROCCI

Dziennikarz specjalizujący się w łączeniu przeszłości, teraźniejszości i przyszłości... z południowym akcentem

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz