Kris Meeke opisuje trudny Rajd Niemiec

Kris Meeke znajdzie w Niemczech nawierzchnię, na której błyszczał na początku wyścigu na Korsyce, zanim został zdradzony przez mechaników. Jednak zdaniem Brytyjczyka zrozumienie testu przez Ren okazuje się trudne.

opublikowany 13/08/2017 à 18:08

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Kris Meeke opisuje trudny Rajd Niemiec

Bardzo oczekiwany w klanie Citroënrunda niemiecka pozwoli francuskiemu zespołowi po raz drugi zmierzyć się ze swoim C3 na asfalcie w 2017 r., na terenie, na którym udało się to osiągnąć WRC Francuzi na pierwszych etapach Tour de Corse na początku roku.

Citroën Racing będzie również mogło liczyć na uwagi techniczne przekazane na początku tygodnia przez Sébastiena Loeb, zaproszony na sesję jazdy we wschodniej Francji. Wrażenia z jazdy, które według szefa francuskiego zespołu Yvesa Mattona, były bardzo zbliżone do tych Krisa Meeke, Andreasa Mikkelsena i Craiga Breena.

Pierwsze miasto zostanie dokładnie zbadane w Niemczech po tym, jak zabłysło na Korsyce, przed problemami z silnikiem i po trudniejszym okresie po rundzie po wyspie, zwłaszcza po zastąpieniu przez Mikkelsena w Polsce.

Brytyjczyk obawia się jednak tego niemieckiego wydarzenia, które według niego nie jest łatwe do pokonania ze względu na liczne nawierzchnie napotykane pomiędzy drogami w winnicach Mozeli, ale także przejścia na terenie obozu wojskowego Baumholder, zawsze bardzo nierówne dla samochodów.

„Podczas Tour de Corse dostrzegliśmy potencjał C3 WRC na asfalcie, wspomina Meeke. Niemcy to kolejne wyzwanie, ale mam takie same dobre odczucia jak podczas testów. Testowałem samochód na różnych nawierzchniach i w kilku warunkach, ale il jest bardzo trudno podejść rallye ponieważ istnieją trzy różne rodzaje terenu a pogoda rzadko kiedy pozostaje taka sama od początku do końca. »

Powrót na podium?

Kris Meeke, który w 2014 roku zdobył podium w Rajdzie Francji-Alzacji za kierownicą DS3 WRC, nigdy nie pojawił się w Citroënie w Niemczech, przechodząc na emeryturę i zajmując 12. miejsce za swoje dwa starty w tym teście z najbardziej zwycięskim zespołem. Brytyjczyk wie, że będzie musiał dać z siebie wszystko, aby w najbliższy weekend walczyć o czołowe role.

„Nie mogę się doczekać, aż będę mógł przejechać przez winnice, Określa jednak byłego mistrza IRC. Przy maksymalnych prędkościach na wąskich, krętych drogach trzeba kierować niezwykle precyzyjnie. Aby jednak mieć nadzieję na dobre miejsce na mecie, trzeba jechać mocno od pierwszego do ostatniego kilometra. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz