Argentyna rajdem z wyjątkową atmosferą według Hyundaia

Andreas Mikkelsen i Carlos del Barrio wyjaśniają, w jaki sposób fani uczynili Rajd Argentyny wyjątkowym wydarzeniem w kalendarzu Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC).

opublikowany 23/04/2019 à 09:32

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Argentyna rajdem z wyjątkową atmosferą według Hyundaia

Stajnia Hyundai veut surfer sur la vague du succès lors du Rajd samochodowy Argentyny 2019 (25-28 kwietnia). szkolenie niemieckie, zwycięzca w ostatniej minucie Tour de Corse z Thierrym Neuvillem i Nicolasem Gilsoulem, pragnął „zrób wszystko, aby umocnić prowadzenie w rankingach Kierowców i Producentów”, wyjaśnia Andrea Adamo, dyrektor zespołu.

Belgijskiemu duetowi będzie towarzyszył duch Andreasa Mickelsena, odsunięty na bok na Wyspie Piękności. Norweg, który w tym sezonie zajmuje czwarte miejsce (nabyte w Szwecji), z entuzjazmem podchodzi do piątej rundy kalendarza 2019. „To bardzo fajny rajd, naprawdę mi się podoba. Moim celem będzie walka w czołówce, będziemy mieli dobrą pozycję wyjściową i to powinno nam pomóc»

Mistrz Intercontinental Rally Challenge (IRC) 2012 określa specyfikacje tej imprezy. „Odcinki specjalne są świetne, ponieważ są dość długie i trudne, ale drugie przejście jest znacznie bardziej kruche. " Ustawienia samochodu są kwestią kompromisu. „Szukasz ustawień zapewniających doskonałą responsywność ze względu na kilka szybkich etapów. Trzeba jednak także zwiększyć prześwit, aby nie uszkodzić samochodu. Musi być łatwy w prowadzeniu.”On wyjaśnia. 

Rajd Argentyny wyróżnia się niezwykle krętymi odcinkami specjalnymi pośrodku skalistych masywów. To tutaj skupiają się także dziesiątki tysięcy fanów. „Na kursach Mina Clavero i El Condor, istnieje szalony świat, kontynuuje Andreas Mikkelsen. To wspaniale, naprawdę zdajesz sobie z tego sprawę za kierownicą. »

Wezwany razem z Dani Sordo w trzecim Hyundaiu, Carlosa del Barrio będzie miał swój dziewiąty występ w Ameryce Południowej. Hiszpan potwierdza niepowtarzalną atmosferę tych dwóch etapów. „Mina Clavero i El Cóndor walczą w niedzielę. To są dwie trasy tak techniczne i wąskie, bez nich Rajd Argentyny straciłby swoją tożsamość. Oczywiście średnia prędkość jest niższa niż w pozostałej części wydarzenia, ale Twoim głównym zmartwieniem jest unikanie skał i kamieni., analizuje drugi pilot.

Atmosfera jest doskonała. Niektórzy „miłośnicy” przybywają na miejsce na kilka dni przed rozpoczęciem wiecu! Nie widzą nic innego poza tym wyjątkowym wydarzeniem, to dla nich wielkie święto. Oprócz, Widzowie pomagają Ci podczas łączenia torów, zjeżdżając z drogi pozwolić ci przejść, to bardzo cenne.”, podsumowuje partner Dani Sordo. 

 

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz