We wtorek 27 kwietnia Międzynarodowa Federacja Samochodowa (FIA) wyjaśniła kwestię najbliższej przyszłości Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC). W branży zaczęły krążyć plotki dotyczące opóźnień w rozwoju system hybrydowy, który od 2022 roku muszą być montowane w Toyocie, Hyundaiu i Fordzie.
Yves Matton, dyrektor rajdowy FIA, uspokaja, ale zdaje sobie sprawę, że czas ucieka: „Projekt hybrydowy Rally1 stanowi fantastyczny krok naprzód w sporcie i podkreśla zaangażowanie FIA w zrównoważony rozwój i postęp technologiczny. Opracowanie nowego produktu nieuchronnie generuje wyzwania.
W obecnej fazie testów współpraca pomiędzy FIA, producentami i naszym partnerem technicznym jest bardzo silna. Wszyscy ściśle współpracujemy, aby realizować zadania nieodłącznie związane z tego rodzaju cyklem rozwoju. Obecnie działamy pod a przyspieszony proces ze względu na opóźnienia w dostawach ze względu na pandemię Covid-19, ale na osiem miesięcy przed rozpoczęciem sezonu 2022 działamy zgodnie z harmonogramem. »
Kilka chwil wcześniej, M-Sport a diffusé des premières images de son prototype d’essais. Il s’agit d’une Ford Fiesta à l’aérodynamique simplifiée :
Po zakończeniu testów na wszystkich nawierzchniach i w każdych warunkach pogodowych tutaj, w Wielkiej Brytanii, wkrótce rozpoczniemy kolejną fazę naszych badań i rozwoju na rok 2022. Obserwuj tę przestrzeń, gdy rozpoczyna się kolejny etap testów ery hybrydowej! #WRC #FordWydajność #PrzyjdźJutro pic.twitter.com/FB1SHRxkUo
— M-Sport (@MSportLtd) 27 kwietnia 2021 r.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)