Często wykorzystywane przez producentów jako pole rozwoju, mistrzostwa krajowe są wykorzystywane do witania wierzchowców WRC. Ces dernières années, Toyota et Hyundai par exemple n’ont pas hésité à participer à des épreuves nationales pour récolter des données avec leur Rally1 afin de les développer plus facilement.
Avec l’arrivée de la toute nouvelle ère hybride, M-Sport aurait pu faire de même cette année pour accélérer le processus de développement de sa Puma Rally1. Une idée évoquée dans les rangs anglais mais à laquelle aucune suite n’a été donnée pour le moment.
« Prawdopodobnie są pewne korzyści z jazdy w zawodach krajowych, ale moim osobistym zdaniem fajnie jest znaleźć trochę czasu na jazdę na zawodach krajowych, początkowo uruchamia menedżera zespołu Richarda Millenera zanim podasz więcej szczegółów.
Podczas takich wydarzeń trudno jest przeprowadzić prawdziwe testy lub pracować nad odpowiednimi ustawieniami, ponieważ etapy następują szybko, jeden po drugim. Co więcej, niezależnie od tego, co powiesz kierowcom, będą oni porównywać czasy i zawsze będą bardziej konkurencyjni niż w praktyce. Są sytuacje, w których warto rozważyć rallye krajowym, ale myślę, że rozważymy jedynie testy (prywatny) na razie. "
Ostrzegamy fanów i zawodników rajdów krajowych, że przez jakiś czas nie będzie Puma Rally1. M-Sport ze swojej strony będzie go nadal rozwijać, korzystając z testów autoryzowanych przez FIA.
CZYTAJ TAKŻE > Rovanperä i Toyota, sylwetki mistrzów?
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)